بیگدلی در نطق میان دستور:

بدخواهان نظام با حادثه تروریستی تهران ذلت خویش را به نمایش گذاشتند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست به روش‌های غیرانسانی زدند و ذلت و خواری خویش را به نمایش گذاشتند.

بدخواهان نظام با حادثه تروریستی تهران ذلت خویش را به نمایش گذاشتند
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده در نطق میان دستور صحن علنی امروز مجلس اظهار داشت: متاسفانه بار دیگر بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست به روش‌های غیرانسانی زدند و ذلت و خواری خویش را به نمایش گذاشتند.

نماینده مردم خدابنده ادامه داد: همه دنیا بداند که امنیت و آرامش ما حاصل خون شهدا و ایثار جانبازان و ایثارگران است و ما این امنیت را در روز چهارشنبه با چشمان خود دیدیم که عده‌ای با نثار خون خود امنیت این کشور را حفظ کردند، ما راه پدرانمان را ادامه می‌دهیم و به آن افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دنیا بداند ما از این حادثه برداشت جناحی و سیاسی نمی‌کنیم، تصریح کرد: نمایندگان مجلس و مسئولان کشور در کنار مردم یک امت واحده هستند و تحت لوای پرچم اسلام صد درصد انقلابی یک صدا از عزت و استقلال و آرامشی که از امام راحل و شهدا به یادگار داریم را فریاد می‌زنیم و از آن دفاع می‌کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی گفت: از ملت به خاطر خلق حماسه 29 اردیبهشت تشکر می‌کنم چرا که در این حماسه مردم پیام دادند که مانند گذشته هنوز پای علاقه و وفاداری خود به وطن و مقام معظم رهبری هستند.

بیگدلی افزود: مردم با حضور خود در انتخابات از رئیس جمهور خواستند که دولتی کارآمدتر، منسجم‌تر، پاسخگوتر و مردمی‌تر تشکیل دهند. حضور مردم به عنوان ناظر بر اعمال مسئولان باعث می‌شود که همه نهادها نسبت به قبل هوشیارتر و پاسخگوتر باشد.

نماینده مردم خدابنده تصریح کرد: پوپولیست‌های دنیا مانند رئیس جمهور آمریکا به نام صلح کشورهای حامی تروریسم را دور خود جمع کرده و علیه ایران بیانیه صادر می‌کند اما مردم ایران با حضور میلیونی خود تهدیدها را بی‌اثر کردند، حضور گسترده مردم باعث شد تا تمام جریان‌های سیاسی که دلسوز انقلاب و مردم هستند برخوردی منصفانه داشته باشند.

عضو کمیسیون اجتماعی خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: انتظار مردم از شما این است که دولت دوازدهم را بر اساس آرمان‌های دینی و ملی و تخصصی با افراد شایسته تشکیل دهید. شما باید کابینه‌ای را به مجلس پیشنهاد دهید که دارای بالاترین سطح کارآمدی و شایسته سالاری باشد.
 
بیگدلی در بخش پایانی سخنانش با تاکید بر اینکه موضوع رسیدگی به امور روستاییان مناطق محروم خواسته ما است، خاطرنشان کرد: در تعجب هستم که چرا در استفاده از صندوق ملی به صورت ارزی توسط عده‌ای با فسادهای سازمان‌یافته رگ گردنمان باد نمی‌کند اما در استفاده از این منابع به صورت ریالی با ضمانت های قوی و برگشت پذیر برای محرومان مخالفت می‌شود. 

انتهای پیام/
برچسب ها: خدابنده ، بیگدلی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار