نماینده مردم اراک در مجلس گفت: آقای روحانی بررسی و آسیب شناسی راه طی شده در دولت یازدهم و تجارب حاصل از عملکرد چهار سال گذشته می‌تواند برای پی بهتر مسیر در دولت دوازدهم مفید باشد.

دولت دوازدهم از تجارب 4 ساله گذشته خود برای طی کردن مسیر پیش رو استفاده کند
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  علی‌اکبر کریمی نماینده مردم اراک در نطق میان دستور جلسه علنی امروز یکشنبه (21 خرداد ماه) مجلس ضمن عرض تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی مجلس تأکید کرد:‌ امروز که در سایه آرامش و امنیت مشغول به قانون‌گذاری هستیم نباید فراموش کنیم که این آرامش و امنیت مرهون خون هزاران شهیدی است که در فراسوی مرزها به شهادت می‌رسند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن تشکر از زحمات متصدیان امنیت کشور خواستار ارتقای ضریب امنیتی کشور با تقویت تجهیزات و بهبود وضعیت پرسنل دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی شد.

نماینده مردم اراک با بیان اینکه انتخابات اخیر بار دیگر جهانیان را به تحسین ملت ایران واداشت، اظهار کرد: این انتخابات سبب شد تا جهانیان به وجود ظرفیت‌های گسترده دموکراسی و مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی اعتراف کنند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در این انتخابات همچون گذشته به ندای رهبر خود لبیک گفت، تأکیدکرد: امروز نوبت منتخب مردم است که در جایگاه ریاست جمهوری با ارائه پاسخی شایسته به اراده مردم به وظایف قانونی و وعده‌های خود عمل نموده و برای حل مشکلات مردم با نهایت کوشش به صحنه آید.

وی خطاب به رئیس جمهور منتخب گفت: آقای روحانی بررسی و آسیب شناسی راه طی شده در دولت یازدهم و تجارب حاصل از عملکرد چهار سال گذشته می‌تواند برای پی بهتر مسیر در دولت دوازدهم مفید باشد.

کریمی با بیان اینکه آرای روحانی در استان مرکزی 47 درصد بوده، اظهار داشت: مهم‌ترین دلیل این کاهش رأی نسبت به رقیب آقای روحانی نارضایتی استان از دولت است که با انتصاب استاندار و همچنین مدیران نالایق این نارضایتی در استان را به وجود ‌آورده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار