رییس دانشگاه آزاد اسلامی بافق گفت: این دانشگاه با ۱۶ رشته گرایش در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.

 حسینعلی لازمی رییس دانشگاه آزاد اسلامی بافق درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   با بیان اینکه مجموعه رشته ‌گرایش‌های واحد بافق در مقطع کارشناسی ارشد برابر با نیازهای جامعه ایجاد شده است گفت:  داوطلبان با قدرت انتخاب بیشتری می توانتد در گرایش تحصیلی مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند.

 لازمی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق با 16 رشته گرایش تحصیلی در این مقطع از ظرفیت مناسب برای پذیرش داوطلبان برخوردار است.

وی بخش مهمی از تجهیزات آموزشی روز آمد و کلاس‌های هوشمند این واحد را یادآور شد و خاطر نشان کرد : داوطلبان می‌توانند با مطالعه رشته‌گرایش‌های گوناگون و متنوع و اساسا با انتخاب این واحد دانشگاهی از شرایط ایده‌آل تحصیلی و خدمات رفاهی و دانشجویی بهره‌مند شوند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق با توجه به وجود 15000 مترمربع فضای آموزشی در این واحد خاطر نشان کرد: واحد بافق با 100 کیلومتر فاصله از مرکز استان، از نیروی متخصص و متبحر و فضای آموزشی و پژوهشی مطلوب و تجهیزات آزمایشگاهی مناسب برخوردار و با قریب به 25 سال سابقه پویایی علمی، محیطی آرام برای تحصیل داوطلبان فراهم کرده است.


لازمی افزود: دانشجویان در این واحد دانشگاهی از انواع وام‌های قرض الحسنه کوتاه مدت و درازمدت استفاده خواهند کرد و امکان تقسیط شهریه نیز وجود دارد افزون بر اینکه خوابگاه های دانشجویی نیز پذیرای دانشجویان خواهد بود.

رشته‌ گرایش‌های واحد بافق در مقطع کارشناسی ارشد به شرح زیر است.

1-  مهندسی مكانيك-گرایش های  1- تبدیل انرژی 2-طراحی کاربردی

2-  مکاترونیک

3-  مهندسی برق- قدرت

4-  مهندسی معدن- گرایش های1- فراوری مواد معدنی2-استخراج معدن3 -مکانیک سنگ

5-  مهندسی عمران-گرایش های1- مهندسی مدیریت ساخت 2-سازه 3-ژئوتکنیک

6-  زمین شناسی -گرایش های  1-پترولوژی 2–مهندسی 3- اقتصادی

7-  مديريت صنعتی

8-  علوم تربیتی -گرایش تحقیقات آموزشی

9-  مهندسی معماری

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۲:۵۳ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
سلام آیا در رشته تحقیقات آموزشی تکمیل ظرفیت دارید یا نه