دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه از مردم خواست به شایعات مطرح شده در فضای مجازی پیرامون انتخابات شورای شهر کرمانشاه توجه نکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ داریوش رستم آبادی اظهار کرد: پس از پایان بازشماری تمام صندوق های انتخابات شورای شهر کرمانشاه، نتیجه بازشماری در اختیار هیات نظارت استان قرار گرفته و در حال بررسی و تجمیع نتایج هستیم.

وی با اشاره به حضور افرادی از هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در استان، افزود: این افراد برای کمک به ما به استان آمده اند.

رستم آبادی از افراد خواست به شایعات منتشر شده در فضای مجازی و برخی سایتها در خصوص انتخابات شورای شهر کرمانشاه توجه نکنند و اخبار را از منابع موثق پیگیری نمایند.

وی با پیش بینی اینکه بررسی ها و تجمیع آرا ظرف دو سه روز آینده به اتمام برسد، افزود: به محض اتمام بررسی ها، نتایج کار به اطلاع مردم خواهد رسید.

با پایان انتخابات شورای شهر کرمانشاه، برخی کاندیداها به نتایج اعلام شده معترض شدند و بازشماری صندوق ها در دستور کار قرار گرفت و در چند مرحله تمام صندوق های اخذ رای بازشماری شد و هم اکنون نتیجه بازشماری در اختیار هیات نظارت استان قرار گرفته است.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.