مسابقه دانشجویی تلگرامی پندارگرام در شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مرتضی نوشاد مدیر علم و اقتصاد ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به گسترش فضای مجازی و برداشته شدن محدودیت مکانی در توزیع محتوا، گفت: این مسابقه با همکاری مرکز مطالعات اقتصادی بسیج دانشجویی برگزار شده است.

 
وی با بیان اینکه این مسابقه در راستای دغدغه سازی دانشجویان دانشگاه های فارس برای پیگیری تحقق اقتصاد مقاومتی در استان فارس برگزار شده، افزود: مسابقه پندارگرام در تلاش است تا با تشویق و انگیزه سازی، دانشجویان را به استفاده از داشته های تخصصی تحلیل مسائل بومی هدایت کند.  
 
نوشاد بیان کرد: طراحی مسابقه پندارگرام در فضای مجازی تلاشی برای اصلاح الگوی مصرف و کاهش هزینه تبلیغاتی کاغذی و نوعی الگوسازی در تبلیغات رقابت های دانشجویی است.  
 
مدیر علم و اقتصاد ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس ادامه داد: آخرین مهلت ارسال نظرات دانشجویان در رقابت دانشجویی پندارگرام تا پایان تیرماه 96 است.
 
وی اظهار کرد: دانشجویان علاقمند برای شرکت در این رقابت می توانند پاسخ خود به پرسش مهمترین چالش در پیشرفت اقتصادی استان فارس را از طریق نرم افزار تلگرام به شمار 09373302945 ارسال کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار