خبرهای ورزشی امروز یکشنبه 21خردادخرداد خرداد در رشته های مختلف را در گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ 

١-جدال ساحلي بازان يزدی با ساحل نشينان در هفته ی چهارم ليگ برتر فوتبال ساحلی

هفته ی چهارم ليگ برتر فوتبال ساحلی ايران فردا با پنج بازی در نقاط مختلف ايران و به طور همزمان از ساعت٢١ برگزار می شود كه در بازی بزرگ اين هفته تيم های مدعی مقاومت گلساپوش يزد با دريانوردان پارس جنوبي بوشهر در ورزشگاه سلمان يزد به مصاف هم ميروند.
پيام كوير هم در ورزشگاه ازادي اردكان پذيراي شهريار ساري ميباشد.


٢-پيگيری فوتسال جام رمضان يزد 

فوتسال جام رمضان يزد ديشب در سالن شهيد صدوقی با چهار بازی پيگيری شد كه تيم های بانک داربست فلزی،عالی عمارت ،پدیده کوچه حنـــــــا توانستند از سد رقباي خود بگذرند و بازي شهیداحمــدصادقی و تربیت یــــــــزد به تساوي دو بر دو رضايت دادند.
نتايج كامل بازيهاي ديشب به شرح زير است؛

ساعت ۲۱
بانک داربست فلزی یزد۶ ـــ گل گـــــندم ۰
ساعت ۲۲
شهیــــدمسعودی ابرندآباد ۲ـــ عالی عمارت۳
ساعت ۲۳
المپیــک  ۳ ـــ پدیده کوچه حنـــــــا۵
ساعت ۲۴
شهیداحمــدصادقی۲ ــــ تربیت یــــــــزد۲


٣-چهره ی دومين فيناليست ليگ برتر بسكتبال استان مشخص شد

بازی سوم از مرحله ی نيمه نهايی ليگ برتر بسكتبال استان برگزار شد كه تيم پيتزا نوژ با پيروزی ٨١بر٧٧مقابل سازمان جوانان زرتشتی،حريف اينده سازان در فينال شد.

گفتنی است پيش از اين تيم اينده سازان با پيروزی مقابل طلای سبز رفسنجان توانسته بود به ديدار پاياني اين رقابت ها راه يابد.

٤-مسابقات  دونفره تنیس روی میز جام رمضان در شهرستان میبد با حضور بازیکنان شهرستانهای استان در دو مرحله برگزار شد که در پايان تيم مهدی‌معصومی و مجتبی‌کریمی بر سكوي نخست ايستاد،خوش‌خبر و مروستی‌زاده دوم شدند و احسان‌دشتي و سیدابوالفضل‌مدرسی به سومي رضايت دادند.


٥-نتایج شب دوم مسابقات داژبال بانوان جام رمضان شهرستان بافق 

دومین دوره مسابقات داژبال بانوان جام رمضان شهرستان بافق شب گذشته با برگزاری چهار دیدار پیگیری  شد که تیم های هما یک  ، سفلی ، شاهین  و فلات مرکزی ب  موفق شدند از سد حریفان خود بگذرند.
 
این مسابقات با حضور 27 تیم در قالب 9 گروه سه تیمی برگزار می شود که در مرحله اول تیمها به صورت دوره ای با هم به رقابت می پردازند و در مرحله دوم صعود کنندگان به صورت حذفی  با هم دیدار خواهند کرد


٦-پيگيری مسابقات واليبال جام رمضان  اردكان

مسابقات واليبال جام رمضانی ادواره نوجوانان واليباليست 
حسین ابویی و مهران ابومحمدی كه در اردكان در حال برگزاريست ديشب با دو بازي پيگيري شد كه شاه جهان آباد ٢ بر صفر پارس موبايل را شكست داد و شهر خورشيد با همين نتيجه از سد جوانان جنت اباد گذشت.

٧-احتمال انتقال امتياز تيم فوتبال وحدت يزد قوت گرفت.

بعد از برگزاری جلسهی هييت مديره ی تيم وحدت يزد تمام اعضای هييت مديره استعفانامه ی خود را مكتوب به مالك اين باشگاه يعني مهندس موسوی تحويل دادند.

بعد از اين اتفاق،مهندس موسوی تصميم به تحويل امتياز اين تيم به استانداری و اداره كل ورزش و جوانان استان گرفته است تا برای اينده اين تيم تصميم گيری شود.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار