معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت : راهپیمایی روز جهانی قدس به عنوان یادگار مهم امام خمینی (ره) اعلام انزجار از جنایت های استکبار جهانی و نماد ظلم ستیزی ملت ایران و مسلمانان جهان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج  فتاح محمدی روز یکشنبه در نشست ستاد بزرگداشت راهپیمایی روز جهانی قدس در یاسوج اظهار داشت: تصمیم های امام خمینی (ره) در نامگذاری ایام مختلف از جمله روز جهانی قدس برگرفته از آموزه های دینی و بر اساس حکمت بوده و امروزه نیز شاهد آثار مثبت این تصمیم ها در اقتدار روز افزون نظام و صدور انقلاب به تمامی نقاط دنیا هستیم. 

وی افزود : راهپیمایی روز جهانی قدس عامل وحدت و انسجام هر چه بیشتر ملت های مسلمان دنیا شده و سر دادن یک ندای واحد علیه دشمنان اسلام و جنایت های رژیم صهیونیستی در کشور فلسطین را به دنبال داشته است. 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دشمنان برای تقابل با نظام، انقلاب و ملت های مسلمان از هیچ اقدامی دریغ نخواهند کرد، گفت : حضور گسترده و پرشور ملت ایران و مردم این استان در راهپیمایی روز جهانی قدس سال جاری با توجه به شرایط حساس منطقه خاورمیانه و جهان اسلام از اهمیت خاصی برخوردار است. 

محمدی عنوان کرد: این حضور بیانگر روحیه ظلم ستیزی ملت ایران بوده و لبیک به فرمان امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب در زمینه دفاع از مظلومان جهان به ویژه ملت فلسطین است. 

وی ابراز کرد : مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد همچون سال های گذشته حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس سال جاری خواهند داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت : اهمیت و حساسیت راهپیمایی روز جهانی قدس و ضرورت حضور چشمگیر در آن توسط مسئولان اجرایی و متولیان امور فرهنگی استان برای قشرهای مختلف مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود. 

محمدی اظهار داشت: باید سخنرانان راهپیمایی روز جهانی قدس سال جاری در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد از جمله یاسوج علاوه بر داشتن معلومات و اطلاعات کافی دارای توانایی لازم برای تبیین هر چه مطلوب تر موضوع و ضرورت حمایت ایران از قدس، ملت مظلوم فلسطین و دیگر مسلمانان جهان باشند.

وی افزود : امروزه ایران به الگویی مناسب بین ملت های مسلمان دنیا برای استکبارستیزی و دفاع از مظلومان تبدیل شده است.

محمدی بیان کرد: همه ساله نگاه مسلمانان جهان در روز جهانی قدس به کشور و ملت ایران بوده و باید این راهپیمایی سال به سال باشکوه تر از قبل در نقاط مختلف کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.

انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.