فرم لباس مدارس استان در سال تحصیلی ۹۷، ۹۶ متناسب با فرهنگ اسلامی، ایرانی و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ساماندهی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،پروین سلاجقه، کارشناس مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، با اشاره به هدف عملیاتی3 و راهکار 5-3 سند تحول بنیادین مبنی بر ضرورت طراحی و الگوی لباس و پوشش مناسب متنوع و ضرورت عملیاتی کردن شعار سال 96اقتصاد مقاومتی؛ تولید اشتغال از ساماندهی فرم لباس مدارس تمامی دوره های تحصیلی در سال تحصیلی 97، 96 خبر داد.
وی به تشکیل کمیته ساماندهی فرم لباس مدارس استان با همکاری استانداری،اتحادیه صنف خیاطان و دوزندگان استان و کارشناسان متحصص اشاره کرد وافزود: تولید و توزیع با هدف بهره گیری از ظرفیت تولیدی های پوشاک استان، متناسب سازی فرم لباس مدارس با روان شناسی رشد، یادگیری و فرهنگ ایرانی، اسلامی و نظارت مستمر بر روند تهیه و توزیع فرم لباس مدارس را از مهمترین اهداف تشکیل این کمیته بر شمرد.
سلاجقه تصریح کرد: طرح و رنگ تایید شده توسط کمیته ساماندهی فرم لباس مدارس به مدت سه سال در کل مدارس استان ثابت است.
وی خاطر نشان کرد: تولید کنندگان طبق سهمیه مورد تایید اتحادیه و مدارس تعیین شده ملزم به انجام کار هستند و موظفند تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید لباس تولید شده را با کیفیت عالی در اختیار دانش آموزان قرار دهند.
سلاجقه با بیان اینکه مدیران مدارس از هر گونه انعقاد قرار داد با واحد های توزیع پوشاک جدا خودداری کنند گفت: رعایت قیمت تمام شده برای مصرف کننده الزامی است و در صورت عدم رعایت آن متخلفان به واحد های تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.
وی تاکید کرد: تمامی مدارس اعم از دولتی، خاص و غیر دولتی موظف به رعایت دستورالعمل فرم ساماندهی لباس مدارس دولتی و غیر دولتی هستند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار