بیرجند؛

انجام پروازهای حج تمتع از فرودگاه بین‌المللی بیرجند

زائران حج تمتع خراسان جنوبی برای نخستین بار از فرودگاه بین‌المللی بیرجند عازم سرزمین وحی می شوند.

هادی سلامی مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛گفت:در حال حاضر فرودگاه بیرجند به عنوان ایستگاه پروازی حج تمتع پذیرفته شده و امسال پروازهای حج تمتع از فرودگاه بیرجند انجام می‌شود.

وی افزود: براساس اعلام سازمان حج و زیارت امسال یک هزار و 700 نفر زائر در قالب 12 کاروان زیارتی از فرودگاه بین‌المللی بیرجند به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

سلامی با بیان اینکه هنوز به طور رسمی برنامه‌ای به این فرودگاه اعلام نشده است ،گفت:پروازهای حج تمتع در حال برنامه‌ریزی برای زمان‌بندی پروازها است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی گفت:فرودگاه بیرجند آمادگی کامل برای پذیرش پروازهای حج را دارد و در سال‌های اخیر زیرساختهای مناسبی در این فرودگاه مهیا و پیشرفت بسیار خوبی در حوزه‌های ایمنی و خدماتی حاصل شده است.

وی با بیان اینکه زائران از اوایل مهرماه به فرودگاه بیرجند باز می‌گردند،افزود:دیگر نیاز نیست زائران مسیر زمینی 480 کیلومتری میان بیرجند و مشهد را در دو مرحله طی کنند.

سلامی در مورد پروازهای بازگشت حج تمتع نیز اظهار کرد:با همکاری ارگان‌های مرتبط برنامه‌ریزی مناسب برای استقبال کنندگان در فرودگاه بیرجند صورت می گیرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.