امسال ۲ هزار و۶۰۰ مددجو از فعالیت های اوقات فراغت کمیته امداد استان بهره مند می شوند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ غلامعلی رحمانی معاون فرهنگی کمیته امداد استان با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان تحت حمایت این نهاد گفت : کمیته امداد با ایجاد هشت کانون فرهنگی دائم و موقت و جذب سالانه بیش از سه هزار مخاطب، برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و آموزشی اجرا می کند.

وی همچنین تعداد کانون های دائم فعال کمیته امداد را چهار مورد برشمرد و افزود : این کانون ها در شهرستان های شیروان،اسفراین،فاروج و بجنورد فعال هستند .

رحمانی تصریح کرد : آموزش های اعتقادی، قرآنی و اخلاق اسلامی، مهارت و حرفه آموزی فنی و حرفه ای، برنامه های ورزشی، کتابخوانی و آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله فعالیت های اوقات فراغت در کانون های تابستانی کمیته امداد است.

وی با اشاره به این که برای خدمات رسانی جامع به مددجویان در طول تابستان چهار کانون موقت برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برپا می شود ، اظهار کرد : بیش از هفت دانش آموز و یکهزار دانشجو و طلبه از خدمات این نهاد به صورت مستمر استفاده می کنند .

وی معرفی دانش آموزان به مراکز فرهنگی سایر دستگاه ها در شهرستان ها از دیگر برنامه های فرهنگی تربیتی و آموزشی کمیته امداد را برشمرد و گفت : امسال ۳۰۰ نفر از دانش آموزان برای یادگیری دوره های فنی وحرفه ای به دستگاه های دیگر معرفی می شوند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.