در راستای ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه،‌ شیوه‌های جذب و جلب کمک‌های مردمی اعلام شد.

حسین بمانی معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی، مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: شیوه های جلب و جذب مشارکتهای مردمی در بهزیستی استان یزد به  صورت نقدی و غیرنقدی و خدمات داوطلبانه از افراد خیر و مردم نیکوکار است.

وی افزود: بهزیستی همواره خود را موظف می‌داند تا با سازماندهی و ایجاد شرایط مناسب،‌ زمینه گسترش و تعمیق فرهنگ خیر جمعی و مشارکت‌های مردم را فراهم سازد. 

بمانی راه‌های جذب و جلب کمک‌های مردمی توسط بهزیستی در استان یزد را از طریق سه شیوه ذکر کرد و گفت: در روش اول عموم خیرین نیکوکار می توانند از طریق شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی 62/23455811 نزد جام بانک ملت کمک های نقدی خود را واریز نمایند.

وی گفت: سامانه تلفنی جمع آوری کمکهای مردمی به شماره 21162 از طریق تلفن ثابت نیز این امکان دریافت کمکهای خیرخواهانه مردمی را  در هر ساعت از شبانه روز فراهم آورده  است.

بمانی پرداخت کمکهای مردمی از طریق موبایل را یکی دیگر از شیوه های در نظر گرفته شده ذکر کرد و اظهار داشت: موبایل پیمنت با کد دستوری #1400010*4*733*  دارندگان تلفن همراه نیز می‌توانند با اعمال این کد دستوری نسبت به پردخت کمکهای خیرخواهانه خود اقدام کنند.

وی در خصوص فعالیت های داوطلبانه در بهزیستی گفت: سلامت‌محوری و ارتقاء کیفیت زندگی آحاد مردم به ویژه جامعه هدف بهزیستی از رویکردهای اصلی سازمان بهزیستی است بر این اساس توسعه و تسهیل شرایط مشارکت افراد و گروه‌های داوطلب خدمات اجتماعی همواره محور اقدامات حوزه مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مؤسسات خیریه قرار دارد.

معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی، مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان یزد با بیان اینکه انسان بالفطره علاقمند به خدمت‌رسانی در امور خیریه است، اظهار داشت: داوطلبان افتخاری در حوزه جامعه پزشکان، جامعه آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی، جامعه حقوقدانان، جامعه مسئولان، اصناف، بسیج و مساجد و اصحاب رسانه می توانند خدمات داوطلبانه خود را با توجه به نوع مهارت و تخصصی که دارند به جامعه هدف بهزیستی استان یزد ارائه کنند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.