معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان از راهیابی دو دانش آموز این شهرستان به مرحله دوم هشتمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمید رضا کوچکی،  در گفت و گو با خبرنگاران گفت:عارفه انصاری مقدم دانش آموز دبیرستان ترکیان فر و علیرضا غیاثیان آرانی از دبیرستان سینائیان به همراه 30 نفر از شرکت‌کنندگان در المپیاد با کسب بالاترین نمرات، به مرحله دوم راه یافتند.

وی افزود: برگزیدگان مرحله اول در  دهه سوم  مردادماه برای کسب آمادگی های لازم در اردوی علمی-رقابتی در یکی از مراکز علمی و آزمایشگاهی  شرکت خواهند کرد.

کوچکی گفت: المپیاد دانش‌آموزی نانو در دو مرحله برگزار است که مرحله اول به صورت آزمون تئوری و مرحله دوم، در قالب برگزاری یک اردوی علمی برای برگزیدگان مرحله اول و برگزیدگان نهایی با توجه به آزمون‌های مرحله دوم معرفی شده‌اند.

به‌گفته‌ وی، هشتمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو با هدف شناسایی استعدادهای برتر دانش‌آموزی، کمک به پایدارسازی جریان تربیت نیروی انسانی در زمینه فناوری نانو و کمک به پیشتازی جمهوری اسلامی ایران در آموزش پایه نانو، فروردین‌ماه در سراسر کشور برگزار شد.

 

 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.