بیش از 667 تن کالای برنج و 2 تن اقلام شکر در غالب طرح ویژه ضیافت ماه مبارک رمضان در استان کرمانشاه توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مدیرکل روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 در استان کرمانشاه از توزیع بیش از 667 تن کالای برنج و 2 تن اقلام شکر در غالب طرح ویژه ضیافت ماه مبارک رمضان در استان کرمانشاه خبر داد.

پیام رمضانی ازتوزیع برنج سفید و شکر در ماه مبارک رمضان به ترتیب به مقدار 667 تن برنج و 2 تن شکر خبر داد و اظهار داشت:‌ این کالاهای مصرفی توسط تعاونی مصرف‌های ادارات و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ برای تنظیم بازار دراستان توزیع شد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سال‌جاری برنج سفید با قیمت 2700 تومان در بازار توزیع می‌شود، بیان کرد:‌ تاکنون 667 تن برنج سفید برای تنظیم بازار این کالاها در ماه مبارک رمضان توزیع شده است.

این مسؤول اشاره‌ای به مصوبه کارگروه تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان داشت و تاکید کرد: توزیع کالاهای اساسی از جمله برنج به منظور رفع نیاز مردم در این ماه مبارک براساس مصوبات این کارگروه در دستور کار قرار گرفته است.

رمضانی با یادآوری اینکه شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 در استان مسؤولیت تهیه و مدیریت تنظیم بازار در این ماه را بر عهده دارد، تصریح کرد: مسؤولیت توزیع کالاها نیز بر عهده سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه قرار گرفت و در این راستا 667 تن برنج سفید در استان تهیه و توزیع شد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 در استان کرمانشاه اظهار داشت:‌ به ازای هر کیلوبرنج سفید 2 هزار و 700 تومان و به ازای هر کیلو شکر نیز 2 هزار و 855 تومان به عنوان قیمت‌گذاری نهایی از طریق کارگروه تنظیم بازار در بین مصرف کنندگان توزیع شده است.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.