شیراز؛

ودیعه‌گذاران حج در استان فارس تا پایان خرداد ۸۶ برای ثبت‌نام اقدام کنند

مدیر حج و زیارت فارس گفت: متقاضیان در استان فارس که تا پایان خرداد سال ۸۶ ودیعه‌گذاری کردند، می‌توانند برای ثبت‌نام حج تمتع اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا زینلی مدیرحج و زیارت فارس گفت: با ثبت‌نام افرادی که تا پایان اسفندماه 85 ودیعه‌گذاری کرده بودند، تعدادی ظرفیت خالی وجود دارد به همین دلیل از افرادی که تا پایان خرداد 86 ودیعه گذاشتند، تقاضا می‌شود برای ثبت‌نام مراجعه کنند.
 
زینلی افزود: ثبت نام این افراد از امروز 22 خرداد 96 آغاز می‌شود.
 
وی با تاکید بر اینکه به محض تکمیل ظرفیت ثبت‌نام متوقف می‌شود بنابراین کسانی که زودتر مراجعه کنند در اولویت قرار می‌گیرند، ادامه داد: افراد برای ثبت‌نام به دفاتر مجاز حج و زیارت استان فارس مراجعه کنند و نام و نشانی دفاتر در سایت سازمان درج شده است.
 
زینلی بیان کرد: تاکنون 25 کاروان برای استان فارس اعلام شده که اسامی آنها در سایت حج و زیارت درج شده است و با این تعداد کاروان سهم استان فارس 3500 نفر است.
 
مدیر حج و زیارت فارس از فعالیت 140 دفتر خدماتی زیارتی مجاز در استان فارس خبر داد و تصریح کرد: تمامی امور مربوط به اعزام سفر حج و عتبات از طریق این دفاتر باید انجام شود و زائران حج و عتبات مراقب سوءاستفاده سودجویان و کلاه‌برداران باشند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار