خیران در ماه مبارک رمضان بخشی از نذورات خود را برای رفع نواقص بهداشت و درمان استان کمک کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: خیران در ماه مبارک رمضان بخشی از نزولات خود را برای رفع نواقص بهداشت و درمان این استان کمک کنند.

علی الماسی گفت: بهره‌برداری مناسب از امکانات، توانایی‌ها و ظرفیت‌های مختلف در ارتقای سلامت بهداشت جامعه به ویژه مناطق محروم بسیار تاثیرگذار است.

معاون امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نقش خیران و امور خیریه را در ارتقا سلامت و بهداشت جامعه خوب ارزیابی کرد و گفت: یکی از زمینه‌های قابل اعتنا در این حوزه توجه به سنت حسنه وقف، بخشیدن و همچنین توجه خیران به مسئله سلامت طبقات کم‌درآمد جامعه است.

وی به تلاش مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در راستای فراهم کردن زمینه‌های بیشتر برای سرمایه‌گذاری خیران در این زمینه اشاره و بیان کرد: مردم و خیران در کمک به مسئله بهداشت و درمان پیشقدم باشند.

الماسی با اشاره به برگزاری مجمع ملی سلامت در پایان سال گذشته در تهران، تصریح کرد: براساس دستورالعمل و اسناد این مجمع، مجمع استانی سلامت با حضور مسؤولان مدیریتی بخش‌های مختلف دولتی و غیردولتی، روحانیون و سازمان‌های مردم نهاد و... در راستای ایجاد سلامت پایدار و مثبت برای جامعه تشکیل می‌شود.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.