کرمان؛

289 میلیارد اعتبار به منوجان رسید

289 میلیارد و 835 میلیون ریال اعتبار در سال جاری به منوجان تخصیص یافت .

289 میلیارد اعتبار به منوجان رسید
 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ حسین صادقی فرماندار منوجان گفت : سهم اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در سال جاری به شهرستان از اعتبارات استانی 33 میلیارد و 959 میلیون ریال و از محل سه درصد نفت و گاز 93 میلیارد و 412 میلیون ریال و اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور یا الزامات جمعاً مبلغ 162 میلیارد و 464 میلیون ریال است.


وی افزود :  این اعتبارات با اولویت تکمیل برای طرح‌های نیمه‌تمام و مهم تعیین شده است،  این اعتبارات در سرفصل‌های اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای به دستگاه‌های اجرایی شهرستان اختصاص یافته است.


 وی با اشاره به اینکه تخصیص اعتبارات عمرانی با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و بستگی به پیگیری مدیران انجام می‌شود، عنوان داشت: نیاز است مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان هماهنگی لازم با مدیران کل استان را برای جذب اعتبارات ملی داشته باشند.


صادقی خاطرنشان کرد: سیاست دولت در بحث تولید و اشتغال استفاده از ظرفیت گروه‌های مردم‌نهاد در بخش خصوصی است که این امر حول محور اقتصاد مقاومتی در حال انجام است و استان کرمان در این زمینه دارای پیشرفت‌های قابل قبولی بوده است.


وی تصریح کرد: در همین زمینه طرح‌هایی در شهرستانمنوجان از جمله کارخانه تولید فوم، تولید پودر سنگ، سنگ چینی، بسته‌بندی محصولات کشاورزی و... به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار