رییس اجرایی حکومت وحدت ملی افغانستان تاکید می کند که دیگر بی اعتنایی و نادیده گرفته شدن تصمیم‌های ریاست اجرایی از سوی شماری از مسئولان حکومتی را تحمل نخواهد کرد.

بی‌اعتنایی مسوولان حکومتی به تصامیم ریاست اجرایی دیگر قابل تحمل نیست
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله عبدالله رییس اجرایی، در نشست شورای وزیران، از برخورد شماری از مسوولان حکومتی با تصامیمی که در ریاست اجرایی گرفته می شود به شدت انتقاد کرد.
 
عبدالله گفت:" برخی مقامات حکومت بنا بر فرصت های که دارند تصمیم های ریاست اجرائیه را نادیده می گیرند".
 
وی بدون این که از مسوولی نام ببرد افزود:" این مقام‌ها به اجلاس‌های شورای وزیران وتصامیم ریاست اجرایی به توجهی کرده و خود را تنها به یک مرجع پاسخگو می دانند".
 
رییس اجرایی تاکید کرد که تاکنون در برابر بی اعتنایی این مقام‌های حکومتی به تصامیم ریاست اجرایی و شورای وزیران، خویشتنداری صورت گرفته اما پس از این هرگز این گونه برخوردها قابل تحمل نخواهد بود.
 
آقای عبدالله خاطر نشان ساخت که برای تطبیق بهتر برنامه های حکومت وحدت ملی و رسیدگی به خواسته های مردم تمام مسوولان حکومتی باید به رهبری حکومت پاسخگو باشند.
 
وی همچنان با اشاره به عدم حضور برخی از اعضای کابینه به جلسات شورای وزیران ابراز داشت که این وزرا به جلسات شورای وزیران شرکت نکرده و  زمینه ساز تاخیر در تطبیق برنامه های حکومت شده اند.
 
رییس اجرایی کشور از تمام وزرای حکومت خواست که به طور منظم به جلسات شورای وزیران شرکت کرده و از کندی در روند تطبیق برنامه های حکومت جلوگیری کنند.
 
وی تاکید کرد که به استثنای وزرای سکتور امنیتی، تمامی وزرای حکومت در صورت حضوردر کابل اگر به نشست شورای وزیران شرکت نکنند با آن ها به طور جدی بر خورد خواهد شد.
 
گفتنی است رییس اجرایی در حالی از بی اعتنایی شماری از مسوولان حکومتی به تصامیم ریاست اجرایی انتقاد می کند که پیش از این نیز گزارش‌هایی تایید ناشده ایی وجود دارد که برخی از اعضای کابینه که از طرف رییس جمهور غنی معرفی شده اند، تمامی به تطبیق تصامیم ریاست اجرایی ندارد و خود را به این نهاد پاسخگو نمی دانند.
 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار