پیام و خواسته شهداء، ولايتمداری و حمايت از مكتب امام راحل و مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الااسلام نوری رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران در دیدار با خانواده شهیدان زارعی در میاندورود شهداء را ذخيره های معنوی و ارزشمند انقلاب اسلامی برشمرد و تكريم و پاسداشت اين اسوه های صبر راتكليف همگانی دانست.

وی با اشاره به رشادت های شهيدان و صبر و برد باری خانودهای شهدا افزود: تكريم از خانواده شهداء بر ما واجب و يك تكليف است زيرا ما هر چه داريم از ايثارگری های شهدای عزيز داريم .

وی با اشاره به اين که شهيدان با الگو گرفتن از انبياء و اولياي الهی درس جهاد، ايثار و شجاعت را به همگان آموختند، گفت: شهداء بهترين الگو براي جوانان در انتخاب معيار‌هاي زندگي در جامعه هستند.

حجت الاسلام نوری با بيان اينکه امنيت امروز کشور و عزت ايران اسلامی به برکت خون شهداء است، افزود: پيام و خواسته شهداء، ولايت مداری، حفظ انگيزه شهادت و حمايت از مكتب امام راحل و مقام معظم رهبری است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران بر رواج و نهادينه شدن فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه به‌ويژه در بين قشر جوان تأكيد كرد و گفت: پايبندی به راه شهداء و گام نهادن در اين مسير بايد سرلوحه تمام امور قرار گيرد.

پيام و خواسته شهدا ولايتمداری است


پيام و خواسته شهدا ولايتمداری است

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار