فرماندار بندر ماهشهر گفت: طرح‌های اقتصادی درآمدزا برای کمک به خانواده‌های زندانیان اجرایی شد.

کمک به خانواده های زندانیان با اجرای طرح‌های اقتصادی درآمدزابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ منصور قمر، فرماندار بندر ماهشهر بیان داشت: سال گذشته با کمک صنایع پتروشیمی و شورای راهبردی مجتمع پرورش گوساله راه‌اندازی شد که درآمد آن صرف کمک به خانواده زندانیان نیازمند شهرستان می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال نیز طرح احداث کارگاه تولید کیسه‌های جامبو که در صنایع پتروشیمی به ویژه شرکت پتروشیمی تندگویان کاربرد فراوانی دارد در دستور کار است که درآمد ناشی از فعالیت آن صرف کمک به زندانیان نیازمند و خانواده‌های آنان خواهد شد.

قمر افزود: علاوه بر طرح‌های یاد شده خیران حقیقی و حقوقی نیز کمک‌های نقدی بسیار خوبی به انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان کرده‌اند که از جمله می‌توان به کمک 3 میلیارد ریالی از سوی شورای راهبردی، کمک 600 میلیون ریالی شرکت پتروشیمی رازی، کمک 400 میلیون ریالی شهرداری بندر ماهشهر، کمک 300 میلیون ریالی شهرداری چمران و کمک 50 میلیون ریالی امام جمعه بندر ماهشهر اشاره کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر اظهار داشت: تلاش ما بر این است علاوه بر جذب کمک خیران، با اجرای طرح‌های اقتصادی درآمدزا، گام مؤثر و بلندی در راستای خودکفایی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بندر ماهشهر برداریم که خوشبختانه در این مسیر نیز تاکنون موفق عمل کرده‌ایم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.