مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی روسیه را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به شرح زیر، صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را تبریک گفت.

«صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران به جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه که در پی تلاش و همدلی به دست آمد نشان از توان بالای جوانان این مرز و بوم در کسب افتخار در میادین مختلف است.

این عزیزان بار دیگر با نقش‌آفرینی خود شور و شعف را در دل مردم عزیز ایران اسلامی به وجود آوردند، امید است این پیروزی ارزشمند جوانان ملی پوش ایران اسلامی شروعی باشد برای پیشرفت و پیروزی‌های بزرگ و مهم در رقابت‌های جهانی.

ضمن آرزوی توفیق برای ملی‌پوشان، کادر فنی و جامعه فوتبال کشور در مسابقات آتی؛ این صعود مقتدرانه و شادی آفرین را به ملت شریف ایران تبریک و از خداوند منان برای همگان سلامتی و عزت و موفقیت تحت عنایات امام عصر (عج) مسئلت داریم و امیدواریم یادمان باشد امنیت کم‌نظیر این مسابقات را مدیون ایثارگران و شهدایی هستیم که در سال‌های دفاع مقدس و همچنین این روز‌ها در آن سوی مرز‌ها جانفشانی می‌کنند.»

گفتنی است: تیم ملی فوتبال کشورمان با برتری ۲ بر صفر در مقابل تیم ازبکستان به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه راه یافت و برای پنجمین بار پس از جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین، ۱۹۹۸ فرانسه، ۲۰۰۶ آلمان و ۲۰۱۴ برزیل، جواز حضور در این جام را به دست آورد.

این دیدار ۲۲ خردادماه جاری در فاصله دو هفته به پایان مرحله مقدماتی جام جهانی، با یک دقیقه سکوت به احترام شهدای حادثه تروریستی تهران و در حضور حدود ۶۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

تیم ملی فوتبال ایران با کسب این پیروزی خانگی، ۲۰ امتیازی شد و به عنوان نخستین تیم آسیایی و دومین تیم جهان، مسافر جام جهانی گردید.

جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸، بیست و یکمین دورهٔ جام جهانی فوتبال است که از ۱۴ ژوئن تا ۱۵ ژوئیه سال ۲۰۱۸ میلادی به مدت حدود یک ماه در کشور روسیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار