دو هزار و ۴۵۹ واحد تولیدی استان سمنان در سامانه بهین یاب در سال گذشته ثبت‌نام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمدرضا خباز استاندار سمنان در جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران در این بخش‌ها با اشاره به استقبال کم‌نظیر واحدهای تولیدی از ثبت‌نام در سامانه بهین یاب گفت : این سامانه باهدف رونق تولید و ساماندهی واحدهای تولیدی در سراسر کشور اجرا شد.

محمدرضا خباز با اشاره به استقبال 2459 واحد تولیدی از این طرح در استان سمنان افزود: برخی از واحدهای تولیدی دارای مشکلات متعددی در حوزه مالی و تأمین اجتماعی هستند که در این سامانه با سامان ‌دهی واحدهای تولیدی بسیاری از مشکلات آنان مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی مجدد این سامانه در استان سمنان تصریح کرد: این سامانه امسال نیز از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان مدیریت و اجرا می‌شود.

استاندار سمنان با تأکید بر جایگاه ویژه سرمایه‌گذار بخش خصوصی در رونق تولید و رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان اضافه کرد: تاکنون بیش از 110 تفاهم ‌نامه با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی منعقدشده است که بالغ‌بر 50 درصد آن در استان سمنان تحقق‌یافته است.

خباز افزود : پیگیری برای تحقق و بهره‌برداری از 50 درصد باقی کننده تفاهم ‌نامه‌های سرمایه‌گذاری در استان سمنان در دستور کار دولت قرار دارد.

انتهای پیام / ذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.