فرماندار رفسنجان گفت: به مدت یک هفته کار شناسایی کلیه افراد متکدی و کودکان خیابانی در این شهرستان انجام و سپس ساماندهی می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حمید ملانوری، فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه گروهی ظرف یک هفته کلیه این افراد را با همکاری نیروی انتظامی، بهزیستی و شهرداری شناسایی کنند، گفت: شناسایی متکدیان و کودکان کار درنقاط مختلف شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: پس از شناسایی این افراد، به بررسی و تحقیق و ضعیت زندگی و درآمد نیازمندان و غیر نیازمندان خواهیم پرداخت و پس از آن به کسانی که نیازمند نیستند طبق قانون تذکر داده و با آنها برخورد می شود و به نیازمندان واقعی نیز با برسی نیازهایشان و دسته بندی نیازهایشان در زمینه مسکن، بهداشت، درمان و غیره کمک می شود.
ملانوری خاطر نشان کرد: بچه ها و کودکان خیابانی باید دنبال تحصیل، بازی و غیره باشند و از رشد و آموزش صحیح بازنمانند این بچه ها در آینده بزرگ می شوند اگر امروز به آنها رسیدگی نشود معضلات و آسیب هایی دامن گیر جامعه می شود.
وی تصریح کرد: برای ساماندهی نیاز است بخش خصوصی به کمک دولت آید و مردم کمک کنند که در این راستا موسسه خیریه کوثر اعلام آمادگی کرده و حاضرند برای پناه دادن افراد واقعی نیازمند کمک هایی ارایه دهند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار