مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان آذربایجان شرقی از راه اندازی نخستین خوشه صنعتی ویژه بانوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ نیرومند اسکویی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان آذربایجان شرقی در نشست شورای توسعه بانوان کارآفرین با بیان اینکه زمینه تبدیل زنان سرمایه دار به سرمایه گذار وجود دارد، گفت: این شرکت آمادگی دارد تا با برگزاری تور صنعتی اختصاصی برای بانوانی که توان سرمایه گذاری در بخش صنعتی را دارند، جذابیت ها و مشوق ها موجود در حوزه صنعت را معرفی کند.
 
وی با اشاره به نگاه مثبت دولت به حضور زنان در عرصه های مختلف اجتماعی،‌ سیاسی و اقتصادی، افزود: خود را در قبال بانوان کارآفرین و بانوانی که علاقمند به سرمایه گذاری صنعتی هستند، مسئول تر احساس می کنیم و در این راستا از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد.
 
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی با اشاره به نقش عظیم زنان در تولیدات صنایع دستی، ‌افزود:‌ امکان سنجی ایجاد خوشه صنعتی فعالیت های بانوان در جلسات مشترک بین شرکت شهرک های صنعتی و کارشناسان مسئول ادارات انجام شود تا در صورت حصول نتیجه اقدامات لازم صورت پذیرد.
 
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی نیز در این نشست با بیان اینکه زنان نقش موثری در برهه های مختلف انقلاب داشتند، افزود: مدیریت زنان پدیده ای نوپاست و باید با همبستگی بیشتری حمایت از فعالیت زنان را پیش ببریم.
 
پروین اشراقی افزود: کارآفرینی و اشتغال زایی برای زنان اولویت کاری دفتر امور بانوان استانداری بوده و مدیریت عالی استان نیز از فعالیت های بانوان حمایت کامل می کند.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.