کرمانشاه؛

برگزاری پرشورتر راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه

فرماندار شهرستان کرمانشاه خواستار برگزاری پرشورتر راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه شد و بر لزوم تبلیغات گسترده در این زمینه تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فضل اله رنجبر گفت:همگان باید با اطاعت از فرامین آزادمردان علیه رژیم صهیونیسم و جبهه استکبار جهانی بکوشند بنابراین امسال باید شاهد راهپیمایی روز قدس با شکوه تری باشیم.

وی بیان کرد: باتوجه به اقدامات مذبوحانه آل سعود و رژیم صهیونیسم در تهران که سند جنایتی محرز است امید است شاهد حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی روز قدس باشیم.

رنجبر خواستار انجام تبلیغات گسترده نظیر نصب بنر و ارسال پیامک توسط ادارات شد و گفت: هلال احمر و آموزش و پرورش امسال برنامه های جدیدتری در روز قدس اجرا کنند.

وی افزود: بخشداری ها نیز ستادهای فرعی را تشکیل دهند همچنین دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستاها نیز با نصب بنر و پلاکارت نسبت به دعوت گسترده آحاد مردم در این راهپیمایی اقدام کنند.

رنجبر همچنین خواستار تدابیر امنیتی و انتظامی توسط راهور و ناجا شد و بیان کرد: علاوه بر لزوم فعالیت گسترده اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای انتقال مردم، بنری سراسری برای تجمیع مردم نصب شود.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.