فرمانده انتظامی استان یزد گفت: مبارزه با موادمخدر مبارزه با منکر است.

ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی استان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با بیان اینکه مبارزه با موادمخدر که خانواده ها را از هم متلاشی می کند اجر معنوی را در پی دارد گفت: مبارزه با موادمخدر مبارزه با منکر است.

کاکاوند در کمیسیون مبارزه با موادمخدر استان یزد ضمن قدردانی از مجموعه پلیس مبارزه با موادمخدر، شهرستان های تابعه و یگان های درگیر در این حوزه افزود: خوشبختانه با تلاش همه جانبه همکاران، شاهد افزایش قابل توجه کشفیات موادمخدر در سطح استان هستیم.

وی موادمخدر را یکی از معضلات اساسی جامعه و مهمترین دغدغه خانواده ها برشمرد و افزود: این موضوع که ذهن خانواده ها را به خود مشغول کرده به عنوان اولویت اول ناجا نیز است.

سردار کاکاوند موادمخدر را ریشه بسیاری از ناهنجاری ها، جرایم و آسیب های اجتماعی دانست و تصریح کرد: مبارزه همه جانبه با این موضوع ضروری است چرا که مبارزه با موادمخدر آثار بسیار مثبتی در کاهش سایر آسیب های اجتماعی و جرایم دارد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: مبارزه با این بلای خانمانسوز که خانواده ها را از هم متلاشی می کند اجر معنوی را در پی دارد؛ چرا که این موضوع مستقیما با مشکلات خانواده ها ارتباط دارد و مبارزه با این معضل مبارزه با منکر است.

وی تصریح کرد: در کنار همه این موضوعات و اقدامات عملیاتی پلیس، بحث اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و آموزش به صورت ویژه در دستور کار بوده که این اقدامات ارتقاء امنیت و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان را در پی داشته است.

فرمانده انتظامی استان در پایان مبارزه با موادمخدر را نیازمند عزم همگانی دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم با همراهی و حمایت شهروندان و همه دستگاه های مسئول در این امر شاهد ریشه کن شدن این بلای خانمانسوز باشیم.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.