بیش از هزار و پانصد نفر در مزارع کشاورزی بافق از راه آسفالته بهره مندشدند.

 محمد زاده رحمانیفرماندار بافق درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با بیان اینکه راههای دسترسی باعث توسعه کشاورزی شهرستان می شود گفت: با راه اندازی راههای مزارع کشاورزی بیش از هزار و پانصد نفر از آن بهره مند می شوند.

 زاده رحمانی در حاشیه بازدید از راههای دسترسی به چاه های کشاورزی این شهرستان افزود: احداث راههای دسترسی کشاورزی در قالب اجرای پروژه های مشارکتی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه در ابتدا اهالی و بهره برداران اقدام به زیرسازی راهها می کنند عنوان کرد: پس از تایید اراده راه و شهرسازی شهرستان، قير مورد نياز توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تخصيص و تامين می شود.

فرماندار بافق با اشاره به اینکه هزینه اجرای روكش اين راهها از منابع داخلی شهرستان تامين می شود، تصریح کرد : از ٣ ماه گذشته احداث ۶ راه دسترسی به طول تقريبی ٢٣ كيلومتر انجام شده و يا در دست انجام است و ١٠ راه ديگر به طول تقريبي ٢٢ كيلومتر نيز در دستور كار قرار گرفته است.

وی همچنین با بیان اینکه بافق مي تواند به قطب کشاورزی در استان بویژه در دو محصول استراتژيك خرما و پسته تبديل شود، خاطر نشان کرد: راههای دسترسی باعث سهولت تردد اهالی و بهره برداران می شود که این عامل نقش مهمی را در  توسعه کشاورزی ایفا خواهد کرد.

زاده رحمانی افزود: قیر ٢٣ کیلومتر از راهها تخصیص داده شده و پیشنهاد ده نقطه دیگر نیز به اداره راه و شهرسازی شهرستان ارائه شده است.

وی مجموع آسفالت و زیرسازی راههای دسترسی به آبادی ها و چاه های كشاورزی بافق را ۴۵ کیلومتر عنوان کرد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.