رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: حسین توکلی تا آغاز رقابت های دو و میدانی قهرمانی آسیا از لحاظ روحی و فنی به احسان حدادی کمک می کند.

به گزارش خبرنگار گروه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از قطع همکاری احسان حدادی پرتابگر دیسک کشورمان قرار شد حسین توکلی قهرمان دسته 105 کیلوگرم رقابت های وزنه برداری المپیک 2000 سیدنی، تا مسابقات قهرمانی آسیا با حدادی همکاری کند.
 
برهمین اساس توکلی امشب(23فروردین) همراه با نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن به بلاوس می رود تا در کنار دمیتری روس، ماساژور و فیزیوتراپ حدادی این ورزشکار را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تمرین دهد.
 
مجید کیهانی رئیس فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار ما با تائید این امر اظهار داشت: ابتدا باید از زحمات هادی سپهرزاد که در ماه های اخیر برای حدادی زحمت کشید، تشکر کنم. قرار است حسین توکلی با حضور در کنار حدادی وی را از لحاظ روحی و بدنی برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده کند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: البته ماساژور و فیزیوتراپ روس حدادی هم تا زمان آغاز آن رقابت ها در کنار وی و توکلی فعالیت می کند و به احتمال فراوان در روز برگزاری رقابت پرتاب دیسک مسابقات قهرمانی آسیا در دهلی وظیفه هدایت حدادی را بر عهده می گیرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار