رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: شورای حل اختلاف حوزه تولید در خانه صنعت و معدن لرستان تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ صفی‌خانی عصر امروز در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان برگزار شد، گفت: علت بسیاری از مکاتباتی که بین دستگاه‌ها صورت می‌گیرد، به بن بست رسیدن روند بعضی قسمت‌های پروژه‌های تولیدی است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۷۲۱ مصوبه در جلسه ستاد تسهیل داشتیم، گفت: طبیعی است که در رابطه با واحدهایی که دستگاه‌ها نتوانستند مشکلشان را حل کنند مکاتبه‌هایی صورت بگیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان افزود: به دنبال این هستیم تا در خانه صنعت، معدن و تجارت یکی شورای حل اختلاف شکل دهیم تا دستگاه‌هایی که در ایجاد واحدهای تولیدی با یکدیگر اختلاف دارند بتوانند در این شورا مشکلات خود را رفع کنند.

صفی‌خانی گفت: طبق آخرین شاخص‌های ارزیابی استانی، لرستان در تمام شاخص‌ها رشد خوبی داشته و باید به همین صورت روند این رشد را ادامه دهیم.

وی با اشاره به نهایی شدن رونق تولید، افزود: این امر اخیرا به صورت نهایی انجام شده و از کلیه بانک‌ها درخواست داریم تمام عملیات بانکی خود را در حوزه‌های مختلف در دستگاه‌های اجرایی راه‌اندازی کنند.

این مسئول گفت: از ابتدای سال هر تسهیلاتی که پرداخت شده باید در سامانه ثبت شود و این در حالی است که بنا داریم سرمایه در گردش را نیز ثبت کنیم.

صفی‌خانی در ادامه گفت: تلاش کردیم تا از ابتدای سال تمدیدات به شکل استانی در بیاید و در این راستا نیز چندین جلسات کارشناسی نیز برگزار کردیم که طی تن باید ابتدا مشکلات چند واحد تولیدی در حال ساخت پیگیری و مرتفع شود.

انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.