تیم ملی والیبال ایران برای حضور در هفته سوم لیگ جهانی با سه بازیکن اصفهانی به لهستان سفر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته سوم لیگ جهانی والیبال در حالی از روز پنجشنبه 25 خرداد‌ماه آغاز می‌شود که تیم ملی ایران با چند تغییر در ترکیب خود به لهستان سفر کرده است.

محمد جواد معنو‌ی‌نژاد بازیکن اصفهانی تیم ملی والیبال که نقش موثری در پیروزی‌های تیم ملی داشته است و هرگاه به میدان آمد، توانست ورق بازی را به سود تیم ملی بازگرداند، در دیدار مقابل آرژانتین مصدوم شد و احتمالا یکی دو هفته‌ای از میادین دور باشد.

درخشش او در دو هفته ابتدایی مسابقات مربیان و پزشکان تیم ملی را وادار کرد تا او را به به همراه خود به لهستان ببرند تا اگر شرایط مسابقه پیدا کرد، بتواند تیم ملی را همراهی کند؛ عادل غلامی دیگر بازیکن مصدوم تیم ملی است که توانایی همراهی تیم ملی را ندارد.

به این ترتیب، امیر غفور و مسعود غلامی تنها بازیکنان اصفهانی حاضر در ترکیب تیم ملی هستند که به همراه سایر نفرات، در 3 دیداری که در لهستان برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

به گزارش فارس، اسامی سایر نفرات تیم ملی والیبال به شرح زیر است: 

سعید معروف، سید محمد موسوی، فرهاد سال‌افزون، رضا قرا، فرهاد نظری‌افشار، فرهاد قائمی، میلاد عبادی‌پور، سامان فائزی، علی شفیعی، مجتبی میرزاجان‌پور، مهدی مرندی و مصطفی حیدری

هفته سوم لیگ جهانی والیبال به میزبانی 3 کشور لهستان، آرژانتین و بلژیک انجام خواهد شد و برنامه بازی‌های تیم ملی ایران به قرار زیر است:

ایران – آمریکا (پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه ساعت 19:55)
ایران – لهستان (شنبه 27 خرداد‌ماه ساعت 22:55)
ایران – روسیه (یک‌شنبه 28 خرداد‌ماه ساعت 19:55)

تیم ملی والیبال ایران تا کنون موفق شده است که تیم‌های لهستان، بلژیک و آرژانتین را شکست دهد و با کسب 7 امتیاز در رده هشتم گروه سطح یک لیگ جهانی قرار دارد.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.