اسماعیلی گفت: بنابر اطلاعات غیر رسمی متوجه تعداد نفرات زیاد رژیم صهیونیستی در مسابقات شدیم و همین امر احتمال برخورد ورزشکاران ایرانی را با آنها افزایش می دهد.

مرتضی اسماعیلی رئیس کمیته ملی بین الملل فدراسیون کارگری در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره شرایط تیم ملی کارگری کشورمان اظهار داشت: پنجمین دوره بازی های جهانی کارگران قرار است از امروز به طور رسمی با حضور نزدیک به 4 هزار ورزشکار از 40 کشور جهان در ریگا لتونی آغاز شود. 
 
وی افزود: خوشبختانه با توجه به اینکه تعداد پروازها کم بود، توانستیم تقریبا نیمی از اعضای کاروان اعزامی کشورمان را دیروز ثبت نام کنیم و در حال حاضر هم ورزشکاران در اتاق های شان در حال استراحت کردن هستند. 

احتمال برخورد نمایندگان ما با ورزشکاران رژیم صهیونیستی وجود دارد
 
اسماعیلی در ادامه گفت: بنابر اطلاعات غیر رسمی و طی دیدارهایی که با رئیس ستاد برگزاری ها داشتیم، متوجه شدیم رژیم صهیونیستی با تعداد نفرات زیاد در این مسابقات شرکت کرده است،  همان طور که می دانید خط قرمز ما این کشور است.
 
رئیس کمیته بین الملل فدراسیون کارگری در ادامه بیان کرد: بنابر اعتقاداتی که داریم و برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و آرمان های انقلاب اسلامی ورزشکاران ما به هیچ وجه با نمایندگان رژیم صهیونیستی روبرو نخواهند شد و در حال رایزنی و مکاتبه هستیم تا بتوانیم ورزشکاران کشورمان را در گروه هایی قرار دهیم تا ورزشکارنمان مجبور به رویارویی با نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی نباشند. در حال مکاتبه و رایزنی هستیم تا این مشکل را حل و فصل کنیم و خوشبختانه تاکنون به نتایج خوبی هم در این باره دست یافته ایم.
 
وی در پایان اذعان داشت: متاسفانه امکانات مناسبی در اختیار ورزشکاران قرار نگرفته است و از طرفی دوری مسافت موجب شده تا ورزشکاران ما در رفت و آمد با مشکل مواجه شوند و بارها از مسئولان برگزاری مسابقات درخواست کردیم تا کل کاروان اعزامی ما در یک جا جمع شوند ولی گوش آقایان بدهکار نبود به همین دلیل در حال مکاتبه هستیم تا بتوانیم این مشکل را هر چه زودتر برطرف کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار