رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از ادامه تحقیق درباره مداخله ادعایی روسیه در انتخابات حمایت کرد و آن را بهترین راه برای اثبات بی‌گناهی دونالد ترامپ دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه ای‌پی‌تی‌ان، پال رایان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، خواستار ادامه کار رابرت مولر، مسئول تحقیقات درباره مداخله احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، شد.

وی می‌گوید کاخ سفید و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا باید اجازه دهند تحقیقات شورای ویژه ادامه یابد و منتظر اثبات بی‌گناهی خود باشند. 

رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: «بهترین توصیه این است که اجازه دهید مولر کار خود را انجام دهد.» 

رایان به سخنان کریس رودی یکی از دوستان ترامپ و مدیر اجرایی نیوز مکس واکنش نشان داد که دوشنبه شب گفته بود رئیس جمهور در حال بررسی روند پایان دادن به کار مولر و برکناری او از سمتش به عنوان مشاور ویژه است. 

او گفت: «فکر می‌کنم بهترین اقدام این است که اجازه داده شود مولر کارش را انجام دهد. فکر می‌کنم بهترین اثبات بی‌گناهی برای رئیس جمهور این است که اجازه دهد تحقیقات به طور مستقل و به طور کامل ادامه یابد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.»

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت هوشمندانه‌ترین اقدام برای رئیس جمهور این است که اجازه دهد تحقیقات ادامه یابد و بی‌گناهی اثبات شود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار