شرکت توزیع نیروی برق استان همدان موفق به کسب رتبه برتر در ارزیابی اقتصاد مقاومتی در این استان شد.

شرکت برق همدان در اقتصاد مقاومتی رتبه برتر را کسب کرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: این شرکت در اجرای برنامه ها و سیاست های اقتصاد مقاومتی موفق به کسب رتبه برتر در استان شده است.

حاجی رضا تیموری افزود: شرکت نیروی برق استان همدان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تاکید رهبر معظم انقلاب در این خصوص برنامه های متنوع و مختلفی را انجام داده است.

وی بیان کرد: احداث نیروگاه های خورشیدی با استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی و احداث و استفاده از نیروگاه های تولید پراکنده با مشارکت بخش خصوصی از جمله مهمترین برنامه های این شرکت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

تیموری اظهار داشت: کاهش تلفات انرژی، اصلاح شبکه های توزیع نیروی برق و اجرای طرح فهام برای استفاده بهنیه از آب و برق از جمله فعالیت های این شرکت برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه سه هزار و 900 کنتور هوشمند طرح فهام برای مشترکان دیماندی و چاه‌های کشاورزی استان نصب شده است عنوان کرد: با نصب این تعداد کنتور بر روی چاه‌های کشاورزی کنترل مناسبی بر مصرف آب و برق چاه‌ها انجام ‌شده است.

وی با اشاره به کاهش تلفات برق نیز گفت: تلفات انرژی نیز در 4 سال گذشته از 16.7 درصد به 10.7 درصد تا پایان سال 95 کاهش یافته است.

انتهای پیام/ ش

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار