فرمانده انتظامی شهرستان سيرجان از كلاهبرداری ميليونی فردی در اين شهرستان خبر داد.

کلاهبردار میلیونی دستگیر شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ ايران نژاد  گفت : با ارائه شكايت فردی به پليس فتا شهرستان سيرجان با موضوع برداشت غير مجاز از حساب بانكی ،دستگيری فرد مورد نظر در دستور كار پليس قرار گرفت. 

وی افزود : اين فرد غير بومی كه در يكی از كارخانه های سيرجان مشغول به كار می باشد اظهار داشت كه مبلغ 100000000 ميليون ريال از حساب ايشان توسط خريد اينترنتی برداشت شده است. 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اظهارات فرد شاكی رسيدگی به موضوع در دستور كار كارگاهان تخصصی پليس فتا قرار گرفت و پس از انجام اقدامات فنی و پليسی فرد مورد نظر كه همكار فرد مورد نظر بود شناسايی و در محل اقامتش دستگير شد و در بازجويی به عمل آمده اظهار داشت كه شماره كارت و رمز دوم كارت را در فرصت مناسب بدست آورده و برای فردی از اقوام خود در شهری ديگر ارسال و ايشان نيز در فرصت مناسب اقدام به خريد اينترنتی نموده است. 

فرمانده انتظامی شهرستان سيرجان به شهروندان هشدار داد : هرگز اطلاعات شخصی و رمز كارت بانكی خود را در اختيار كسی قرار ندهند و به افراد ناشناس اعتماد بی جا نكنند كه عامل اصلی سوء استفاده از اطلاعات شخصی است . 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار