دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: هیچ هکری در جیرفت بازداشت نشده است.

هیچ هکری در جیرفت بازداشت نشده است به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در خصوص انتشار خبری مبنی بر بازداشت هکر سایت بازی کلش آف کلنزدر این شهرستان،گفت: هیچ هکری در جیرفت بازداشت نشده است و تنها یک دانش اموز به اتهام قرار دادن نماد سایت کلش آف کلنز در صفحه ای که ایجاد کرده بوده است به دادسرا احضار شده است.

مجید رستمی در تشریح جزئیات این پرونده اظهار داشت: متهم به اتهام قرار دادن نماد سایت کلش آف کلنز در صفحه ای که ایجاد کرده بوده است مورد تعقیب قرار گرفت و به دادسرای عمومی وانقلاب جیرفت احضار گردید.

این مقام قضائی اعلام داشت: متهم توسط قاضی شعبه سوم دادیاری موردبازجویی قرار گرفت وتفهیم اتهام گردید و راجع به وی قرار تامین کیفری صادر و پس از تامین قرار آزاد شد.

این مقام قضائی عنوان کرد:طی تحقیقاتی که از متهم به عمل آمده،هدف وی فقط اثبات توانایی هایش به معلم خودش بوده است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده همچنان ادامه دارد، تاکید کرد:متهم هیچ گونه اخذ وجهی از کسی نداشته و شاکی خصوصی هم در پرونده ندارد وهمچنین هیچگونه هک نیز از سوی وی انجام نشده است.

دادستان جیرفت بیان داشت:طبق تحقیقات بعمل آمده هیچگونه خریدی از طریق این سایت انجام نشده است و طی تحقیقاتی که از مدرسه این دانش آموز 17ساله رشته کامپیوتر به عمل آمده وی فرد باهوشی می باشد.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار