شهردار خرم آباد با اشاره بر اهمیت ساماندهی رودخانه خرم آباد گفت: حداقل باید بخشی از طرح اجرا شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عیدی بیرانوند گفت: انتظار این بوده که کلیات رودخانه خرم آباد از شمال تا جنوب از سوی مهندسین مشاور طرح مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در بالا دست و پایین دست رودخانه خرم آباد طرح های خیلی خوبی در حال اجرا است ادامه داد: رودخانه کرگانه را نیز مهندسین مشاور باید بررسی کنند چرا در فصل بارندگی دبی آب خیلی زیادی از این رودخانه وارد رودخانه خرم آباد می شود.

شهردار خرم آباد با بیان اینکه در این رابطه موضوعی که مشمول مرور زمان شده روند اجرای طرح بوده و اگر اینگونه پیش برود زمان را از دست داده ایم چرا که با این روند طرح به تاریخ می پیوندد گفت: همواره ما طرح هایی در استان داشته ایم، اما به دلیل اینکه حساسیت لازم برای اجرای آن وجود نداشته بایگانی شده اند.

وی با تاکید بر اینکه باید بخشی از طرح را آغاز کنیم که مردم احساس کنند که در این زمینه کاری در حال انجام است گفت: در غیر اینصورت اگر شش ماه یا یک سال دیگر بخواهید نقشه های اجرایی ارائه بدهید و آن هم معلوم نباشد که این طرح اجرایی شود یا نشود مطلوب نیست.

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آرمین
۰۰:۰۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
آقای شهردار محله تاریخی و مذهبی باغ دختران آسفالت کنید، فراموش نکنید چند ماهه دیگه مراسم مذهبی چهل منبری در این محله برگزار میشه اما آسفالت به هیچ وجه مطلوب نیست! یعنی دیگه آسفالتی در محله باغ دختران باقی نمونده داره تبدیل به خاکی میشه! این محله قدیمی مرکز شهر خرم آباد هست باشگاه خبرنگاران خواهشا شما پیگیری کنید
آخرین اخبار