رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد؛

نیاز ضروری بیمارستان تخصصی آیت اله بروجردی به مرکز "ام آر آی"

صیرفی از ضروری بودن ایجاد مرکز "ام آر آی" برای بیمارستان تخصصی آیت اله بروجردی (ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ صیرفی، رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: متاسفانه در ساخت این بیمارستان جایگاهی برای مرکز ام آر آی در نظر گرفته نشده و در حال حاضر که بیمارستان در مرحله افتتاح است معلوم شد که این بیمارستان تخصصی فاقد مرکز ام آر آی است.

وی افزود: در این راستا با مهندسی مربوطه صحبت شده و با توجه به این که محل این مرکز در بیمارستان بسیار مهم است نیاز است که مسئولین مربوطه برای ایجاد این مرکز همه تلاش خود را انجام دهند.

وی در ادامه گفت: نمی‌شود یک بیمارستان تخصصی فاقد مرکز ام آر آی باشد و بیمار بستری شده در این بیمارستان برای ام آر آی دوباره به جایی دیگر منتقل شود و وجود این مرکز در بیمارستان آیت اله بروجردی (ره) ضروری است.

صیرفی گفت: در حال حاضر یک مرکز ام آر آی در بروجرد وجود دارد که این مرکز خصوصی است و نیاز است که در بروجرد یک مرکز ام آر آی دولتی با تعرفه‌های مناسب وجود داشته باشد تا بیماران از آن استفاده کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد با اشاره به تجهیز بیمارستان افزود: تجهیز بیمارستان همچنان در حال انجام است، اما هنوز این بیمارستان به طور رسمی تحویل داده نشده است که با تحویل و سپس تجهیز، بیمارستان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام /د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.