استاندار اردبیل گفت: حمایت از واحد های تولیدی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در دستور کار است و ضروری است بانک ها در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی سرعت عمل بیشری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه رویکرد دولت رفع بیکاری در کشور است افزود: دولت برای رفع بیکاری و اشتغال جوانان برنامه ریزی کرده و بر اساس آن مدیران دستگاه های اجرایی باید تولید و اشتغال را در اولویت برنامه کاری خود قرار دهند.

استاندار اردبیل گفت: در این استان اقدامات خوبی برای رفع رکود واحدهای تولیدی انجام شده بطوری که لازم است دستگاه های اجرایی اهتمام بیشتری نسبت به گذشته برای بررسی مشکلات واحدهای تولید و رفع موانع تولید داشته باشند.

سیدحامد عاملی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل هم در این جلسه خواستار مساعدت مالی بانک ها به واحدهای تولیدی و صنعتی شد و گفت: تاکنون به 133 مورد تسهیلات بانکی پرداخت شده است .

وی از نظارت بر واحدهای تولیدی استان خبر داد و گفت: تاکنون 111 واحد تولیدی نظارت و مورد بررسی قرار گفته است و یکسری از واحدها هم که ماشین آلات آنها تکمیل نشده پس از راه اندازی ماشین آلات مورد نظارت و بررسی قرار می گیرند .

در این جلسه مشکلات برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی بررسی و نسبت به رفع آنها تصمیم گیری شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.