مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری بروجرد:

اجرای کامل شبکه فاضلاب بروجرد بیش از ۵ سال دیگر طول می‌کشد

حدادی گفت: اجرای کامل شبکه جمع آوری فاضلاب بروجرد بیش از ۵ سال دیگر طول می‌کشد که دلیل روند کُند پروژه به دلیل کمبود اعتبار است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حدادی، مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری بروجرد گفت: اعتبارات مورد نیاز برای اجرای کامل شبکه فاضلاب بروجرد کافی نیست و همین امر سبب شده تا این پروژه به کُندی پیش رود.
 
وی اضافه کرد: امسال قرارداد با ۱۰ پیمانکار منعقد شده و هم اکنون کار عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب شهر بروجرد آغاز شده که پیش بینی می‌شود تا پایان سال حدود ۵۰ کیلومتر از این شبکه به بهره برداری برسد.
 
 حدادی با اشاره به این که تا کنون ۳۰ درصد از این شبکه اجرا شده افزود: با بهره برداری از ۵۰ کیلومتر دیگر حدود ۴۵ درصد پروژه انجام می‌شود که با این روند و اعتبارات پیش بینی می‌شود بیش از پنج سال دیگر طول می‌کشد تا این شبکه تکمیل شود.
 
 به گفته وی اجرای کامل شبکه فاضلاب بروجرد نیازمند اعتبارات مورد نیاز است تا هر چه زودتر به بهره برداری برسد، اما به دلیل کمبود اعتبارات این پروژه به کُندی پیش می‌رود.
 
 مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری بروجرد، گفت: ۹۰ هزار انشعاب در بروجرد وجود دارد که تا کنون حدود ۱۶ هزار انشعاب به این سیستم وصل شده است.

انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.