عامل هك اکانت اینستاگرام و جی مِیل در فسا دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ علی شیبانیان فرمانده نیروی انتظامی فسا گفت: با شكایت یكی از شهروندان مبنی بر هك صفحه اینستاگرام و جی مِیل وی و كلاهبرداری از این طریق، موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران پلیس فتا شهرستان فسا قرار گرفت.

 
وی افزود: شاكی در تحقیقات تكمیلی اعلام كرد با توجه به اینكه همه نكات ایمنی را در استفاده از شبكه های اجتماعی رعایت كرده است اما اطلاعات اینستاگرام و جی مِیل وی از سوی شخصی ناشناس هك شده است.
دستگیری هکر اینستاگرام و جی مِیل + عکس 
 
شیبانیان ادامه داد: كارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و اطلاعاتی متهم را شناسایی و دستگیر و برای تحقیقات تكمیلی به پلیس فتا تحویل داده شد.
 
شیبانیان اظهار كرد: متهم در بازجویی ماموران منكر هرگونه جرمی شد اما در مواجهه با ادله و مستندات اعتراف کرد و گفت: با هك كردن اطلاعات شخصی، پس از فریب شاکی به منظور تبلیغات صفحه اینستاگرام، از طریق یکی از نمایندگی های شرکت ایرانسل به اطلاعات محرمانه ایشان دسترسی پیدا کرده و اطلاعات وی را دریافت كردم.
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فسا تصریح كرد: متهم تاكنون با این شیوه صد و چهل و سه میلیون ریال به منظور تبلیغات صفحات اینستاگرام شاكی كلاهبرداری كرده است.

انتهای پیام/ن



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار