فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگيری دو سارق حرفه ای خودرو و محتويات داخل خودرو با 3 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ محمد ولی مرادی گفت: در پی کسب خبری، مبنی بر اينکه فردی به نام" خ - م " از سارقان حرفه ای و سابقه دار داخل خودرو و قطعات خودرو در حال اوراق کردن یک دستگاه خودرو در منزل متروکه خود می باشد،موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر افزود: ماموران بلافاصله به محل اعزام و در اقدامی عملیاتی متهم و همدستش به نام "ک- ف" را که در حال اوراق کردن یک دستگاه خودروی پراید سرقتی بودند دستگیر کردند.

سرهنگ مرادی گفت: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی ماموران در بازرسی از منزل متهم مورد نظر تعدادي کيف زنانه، کفش و بدنه های گوشی تلفن همراه، تعدادی کارت عابر بانک، کارت سوخت سرقتی و ... کشف کردند.

فرمانده انتظامی قائمشهر با بیان این که متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به سرقت سه دستگاه خودرو نیز اعتراف کردند، ضمن توجه به توصيه های انتظامی برای پيشگيری از سرقت ها از شهروندان خواست از قرار دادن مدارك، وجوه نقد و اشياء قيمتی در داخل وسيله نقليه خوداری كنند و و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طريق مرکز فوريت های پليسی 110 اعلام تا در اسرع وقت در اين خصوص اقدام شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.