هلال احمر در هفته ای که گذشت؛

از اختصاص 175 آمبولانس به سازمان امداد و نجات کشور تا پیش بینی آموزش 50 هزار نفر در طرح پیمان

از اختصاص 175 آمبولانس به سازمان امداد و نجات کشور تا پیش بینی آموزش 50 هزار نفر در طرح پیمان از مهمترین رویدادهای هلال احمر در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار از اختصاص 175 آمبولانس به سازمان امداد و نجات کشور تا پیش بینی آموزش 50 هزار نفر در طرح پیمانحوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از اختصاص 175 آمبولانس به سازمان امداد و نجات کشور تا پیش بینی آموزش 50 هزار نفر در طرح پیمان از مهمترین رویدادهای هلال احمر در هفته  گذشته بود.


*اختصاص 175 آمبولانس به سازمان امداد و نجات کشور

سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر  با اشاره به اینکه این خودروها به مناقصه گذاشته شده و به زودی واگذار می‌شوند، تصریح کرد:75 خودرو امدادی اواخر شهریورماه امسال و 175 آمبولانس نیز اواخر اسفندماه به سازمان امداد و نجات تحویل داده می شود.


*پیش بینی آموزش 50 هزار نفر در طرح پیمان/نقش موثر آموزش در پیشگیری از اعتیاد

مسعود آسیما اظهار کرد: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به منظور پیشگیری از گرایش جوانان به مواد مخدر طرح پیمان را اجرایی کرده است.

 وی با اشاره به جزئیات این طرح گفت:آموزش های لازم به 1000 مربی در راستای شناسایی افراد معتاد و مواد مخدر ارائه می شود.

آسیما با اشاره به محور طرح مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد:انتقال آموزش از مهمترین برنامه های این طرح است، بطوریکه هر فرد باید آموزش های خود را به 50 نفر دیگر انتقال بدهد، در اینصورت پیش بینی می شود 50 هزار نفر در قالب طرح پیمان آموزش های لازم را دریافت کنند.


*تمهیدات سازمان امداد و نجات هلال احمر برای شب های قدر

مرتضی سلیمی در خصوص تمهیدات سازمان امداد ونجات هلال احمر در شب های قدر اظهار کرد:سازمان امداد و نجات هلال احمر در تمامی مناسبت ها همگام با مردم و در کنار آن ها حضور فعال دارد.

سلیمی تاکید کرد: امداد ونجات استان تهران در مصلی، مهدیه تهران و امامزاده صالح آمادگی ارائه خدمات به شهروندان در شب های قدر را دارد.

انتهای پیام/

 

  



 

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار