معاون فرماندار آران و بیدگل گفت: زمانی که جامعه از نشاط اجتماعی برخوردار باشد به موازات آن آسیب های اجتماعی نیز کاهش می ­یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیمحمد یوسفیان hlv,c در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی شهرستان آران و بیدگل در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان افزود: نشاط اجتماعی هم چنین وفاق و تعامل های اجتماعی مطلوب، رضایت از زندگی و همچنین سلامت روانی و اجتماعی افراد را نیز افزایش می دهد و این عوامل نشان می دهد افزایش نشاط اجتماعی در جامعه ضروری است.
 
وی اظهار کرد: یکی از وظیفه های اصلی مدیران و برنامه ریزان فرهنگی و اجتماعی، طراحی مسیرهایی برای شناخت حوزه فرهنگی، اجتماعی، برنامه ریزی و تصمیم گیری است.
 
وی اشتغال و ازدواج جوانان را از مهم ترین مسائل در حوزه فرهنگی و اجتماعی برشمرد و افزود: در میان عامل های پیدایش بزهکاری و ارتکاب انحراف های اجتماعی، عامل فقر و مشکلات معیشتی و اقتصادی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
یوسفیان با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های سازمان های دولتی و غیردولتی در مقابله با آسیب های اجتماعی گفت: تدوین گزارشی از وضعیت اجتماعی شهرستان ضروری است.
 
وی تصریح کرد: امروز دشمن با ابزار جنگ نرم تلاش دارد با نفوذ در حوزه فرهنگی و اجتماعی و حقوق شهروندی به نظام اسلامی و جوانان ضربه بزند که در این راستا باید مراقب نفوذ دشمنان باشیم.
 
معاون فرماندار آران و بیدگل نوع رویکرد و روش حل مساله را رویکرد اجتماع محور بیان کرد و افزود: پرهیز از رویکرد مبارزه ای و غیرقابل انعطاف و نگاه منطقه ای و قبیله ای بسیار مهم است.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار