تبریز؛

پیشرفت ۸۰ درصدی مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز

شهردار تبریز از پیشرفت ۸۰ درصدی ساخت مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز خبر داد و افزود : این مرکز تا دو ماه اینده تکمیل میشود.

پیشرفت ۸۰ درصدی مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ صادق نجفی به همراه مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان در بازدید از روند اجرای این طرح گفت: مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز، در روزهای نخستین ایده‌ پردازی، در قالب یک سالن همایش پیش‌بینی شده‌ بود؛ اما با توجه به ضرورت‌های «تبریز ۲۰۱۸» و نیاز به زیرساخت‌های فرهنگی، پروژه، با معیارهای ملی و بین‌المللی  طراحی شد.
به گفته وی برای ساخت این مرکز تاکنون ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
نجفی با تاکید بر این که مرکز همایش‌ها، محور توسعه شهرک خاوران تبریز خواهد بود، افزود: علاوه‌بر تاثیرات مستقیم مرکز همایش‌ها، نقشی که این پروژه در هدایت مجموعه‌های تجاری، رفاهی، اداری و خدماتی پیرامون خود خواهد داشت، حایز اهمیت است.
مرکز همایش های بین المللی تبریز در زمینی به وسعت 10 هزار متر مربع با زیر بنای 24 هزار متر مربع و در 4 طبقه سازه احداث میشود.
این مرکز دارای یک سالن اصلی به ظرفیت یکهزارو 400 نفر، چهار سالن فرعی شامل کلاسهای آموزشی و یک سالن تمرین ویژه و غذاخوری به ظرفیت 700 نفر و پارکینگ به ظرفیت 500 دستگاه خودرو است.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.