دارنده چهار مدال طلای کشتی آزاد جهان نسبت به دیدار خصوصی اعضای تیم ملی فوتبال پس از صعود به جام جهانی با رئیس جمهوری ایران از خود واکنش نشان داد.

ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود: به شخصه مانند تمامی مردم خوشحالم که تیم ملی فوتبال به جام جهانی صعود کرد اما همه ورزش ما فوتبال نیست و در کشور ورزش های پُرافتخاری هستند که در المپیک صاحب مدال می شوند اما فوتبال کجاست؟ و چه افتخاری کسب کرده است که سایر ورزش های مدال آور ما در المپیک کسب نکرده اند؟ 

وی ادامه داد: آقای دکتر روحانی افتخار آفرینی های کشتی برای شاد کردن دل مردم است و مِنتی هم نیست فقط انتظار ورزش های مدال آور این است که چرا تبعیض وجود دارد و همچون فوتبال بلافاصله پس از موفقیت در میادین بزرگی مثل المپیک شرایط دیدار خصوصی با رئیس جمهور فراهم نمی شود؟

پیشکسوت نامدار کشتی ایران و جهان تصریح کرد: به هر حال متأسفانه افکار عمومی و بالطبع آن مسئولان به فکر رشته فوتبال هستند ورزشی که در حال حاضر آرزو می کنیم جزء ۱۶ تیم دوره بعد جام جهانی قرار گیرد و با چنین تفکری نباید به فکر مدال آوری در رقابت های المپیک باشیم در حالی خود مسئولان باید بدانند که اهمیت مدال المپیک کجا؟ و صعود به جام جهانی کجا؟ 

وی در ادامه عنوان کرد: شادی و غرور مردم پس از موفقیت در رقابت های المپیک و جهانی مهمترین پاداش کشتی گیران است که آن را با هیچ چیز عوض نمی کنند. اما صحبت ما این است که اعضای تیم ملی کشتی که تاکنون چندین بار قهرمان جام جهانی شده اند یا هشت نفر مدال آور المپیک برزیل نمی توانستند مانند فوتبالیست ها یک دیدار خصوصی با رئیس جمهور داشته باشند.  

دارنده مدال برنز المپیک در پایان خاطر نشان کرد: ورزشکاران رشته های انفرادی پُر مدال سال ها به صورت سخت و طاقت فرسا تمرین می کنند تا در مسابقات برای خوشحالی مردم افتخار کسب کنند و در این راه نیازمند نگاه متوازن دولتمردان هستند.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۳:۲۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
همین فوتبال هم استعداد یابی کنند از مرحله گروهی جام جهانی میریم بالا . افراد 34 ساله تیم زیادن اجازه پیشرفت نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ملا جانی از شمال
۰۱:۵۸ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
جناب اقای جوادی؛اخه قربون اون شکلت ،شما فوتبال رو ک ورزش اول دنیاست رو با مثلا کشتی مقایسه میکنید.جام جهانی فوتبال ک بیننده میلیاردی دارد وزمانی ک ویترین فرهنگ وپیشینه یک ملت است .وجوانان ما سفیر صلح ودوستی میباشند.وحضور در ان باعث نشاط جامعه است .بد این پولی ک در فوتبال صرف میشود وغیره مبین اهمیت است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
ببینید جام جهانی فوتبال رو با المپیک مقایسه کنید. در این صورت می بینید که هیچ فرقی ندارند هر دو ویترین توانمندیهای ایران هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
سلام
ما ایرانیان دست تک تک پهلوانان نام آور ایرانی در جام جهانی و المپیک را می بوسیم و به تک تک این عزیزان افتخار می کنیم .
اما خوشحالی همه ملت برای بعضی ها خوشایند نیست بلکه منافع شخصی و تمجیدهای ملیجک گویان مد نظر آن گروه هست . کشتی گیران و وزنه برداران و پارالمپیکی های قهرمان و .... همه کسانی که پرچم پرافتخار کشور جمهوری اسلامی رادر دنیا برافراشته نگه داشید مایه افتخار این ملت هستید پس بدرخشید .شما همیشگی هستید .
Japan
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
عزیز قهرمان پهلوان فوتبال لامصب ی چیز دیگست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
حسودی نکنید جانم فقط انتقاد سازنده
آخرین اخبار