مدیر کل تربیت بدنی وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی گفت:خوشحالم که تیم ملی جودو کارگری کشورمان توانست از عنوان قهرمانی دوره پیش خود مقتدرانه دفاع کند.

رمضی:جودو مانند دوره گذشته پر فروغ ظاهر شد/پیش بینی می کنم مدال های بیشتری را نسبت به دوره گذشته کسب کنیم
جواد رمضی مدیر کل تربیت بدنی وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد مسابقات جهانی کارگران اظهار داشت:  چند روزی است که شاهد برگزاری پنجمین دوره مسابقات جهانی کارگران در کشور لتونی هستیم و کشور ما برای دومین بار متوالی است که در این رقابت ها حضور پیدا می کند.
 
وی افزود: در دوره گذشته مسابقات که در کشور ایتالیا برگزار شد، نتایج خوبی توسط کاروان اعزامی کشورمان رقم خورد. ضمنا ورزشکاران جودوکار هم توانستند پر فروغ ظاهر شوند، مدال های خوبی را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

با توجه به بررسی نتایج دوره قبل توسط این ورزشکاران تصمیم گرفتیم بار دیگر تیم جودو را به این رقابت ها اعزام کنیم و خوشبختانه در روز مسابقه شاهد بودیم ورزشکاران این رشته توانستند اعتمادی که به آن ها کرده بودیم را با کسب مدال های رنگارنگ پاسخ دهند.
 
رمضی در ادامه گفت: این مسابقات، رقابتی است که برای کارگران جهان راه اندازی شده و بیش از 36 کشور در این مسابقات حضور دارند. ضمن اینکه تیم ما از سال 1391 عضو این تشکیلات شده است و در سال 94 هم به طور رسمی به عضویت دائم کنفدراسیون جهانی در آمده ایم.خدا را شکر در این سال های اخیر ورزشکاران کارگر ما توانسته اند در میادین بین المللی نتایج خوبی را کسب کنند.
 
مدیر کل تربیت بدنی وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی درباره نتایج تیم ملی جودو در این مسابقات گفت: ابتدا قهرمانی تیم ملی جودو کارگری کشورمان را در رقابت های جهانی کارگران تبریک می گویم. با توجه به زحمات فراوانی که سعید قمی و اعتمادی مربیان تیم ملی در این مدت کشیده بودند و با احتساب نتایج دوره قبل این ورزشکاران پیش بینی این را می کردم که آن ها بتوانند بار دیگر به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کنند.

باید بگویم جودو کاران پیش از حضور در این مسابقات اردوهای خوبی را در داخل کشور سپری کرده بودند و همین موضوع باعث شده بود تا ورزشکاران کشورمان با آمادگی کامل در این مسابقات حضور پیدا کنند و نتیجه اش این شد که آنان توانستند مقتدرانه با کسب 6 مدال طلا، یک نقره و یک برنز قهرمان جهان شوند.
 
وی در ادامه درباره مدال آوری کاروان کشورمان بیان کرد: خدا را شکر تاکنون نتایج خوبی توسط کاروان اعزامی کشورمان کسب شده است. از امروز هم قرار است مسابقات کشتی آغاز شود و مطمئنم که کشتی گیران می توانند مانند جودو کاران در این شب های عزیز دل مردم کشورمان را با مدال هایی که کسب می کنند،شاد کنند. همچنین تیم ملی دو و میدانی هم تا الان نتایج خوبی را بدست آورده است. باید بگویم بدون شک نسبت به دوره گذشته در ایتالیا مدال های بیشتری را کسب خواهیم کرد ولی تنها نباید به فکر کسب مدال باشیم زیرا همین که کاروان جمهوری اسلامی ایران توانست با تعداد ورزشکاران زیاد در این مسابقات شرکت کند، برای ما یک پیروزی بزرگ محسوب می شود. یکی از اهداف اصلی ما در بحث ورزش کارگری فراهم آوردن نشاط و شادابی برای آنها است و امیدوارم بتوانیم با تلاش و کوشش فراوان این موضوع را برای این زحمت کشان جامعه به خوبی مهیا کنیم تا بدون دغدغه فکری و ذهنی به ورزش خود ادامه دهند.
 
مدیر کل تربیت بدنی وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی درباره حضور ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی در این مسابقات اذعان داشت: البته قول هایی از طرف مسئولان برگزاری مسابقات به ما داده شده بود که ورزشکاران ما با آن ها برخورد نکنند ولی به دلیل نفوذ بالایی که نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی داشتند این امر نه تنها محقق نشد،بلکه موجب شد تا در برخی از رشته ها ورزشکاران ما وداع تلخی با مسابقات داشته باشند.
 
وی در پایان اظهار داشت:با توجه به اینکه مردم کشور ما ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسند،به همین دلیل تیم فوتبال ما تصمیم گرفت مقابل این تیم به میدان نرود تا در ادامه مسابقات عملا بختش را برای کسب مدال از دست بدهد. البته در برخی از رشته ها هم ورزشکاران ما در قرعه کشی انجام شده با ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی برخورد کردند،ولی به دلیل دفاع از آرمان های مردم مظلوم فلسطین تصمیم گرفتند از مواجه شدن با آن ها خودداری کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار