خطیب نماز جمعه اهواز؛

پایان عمر داعش نزدیک است

امام جمعه اهواز بیان کرد: داعش بداند روزهای آخر عمر خود را سپری می کند و درحال نابودی است.

پایان عمر داعش نزدیک استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در خوزستان و در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهرستان، به حضور رزمندگان مدافع حرم در عراق و سوریه اشاره کرد و بیان گفت: مدافعان حرم خود را به عراق و سوریه رساندند و بسیاری از مناطق را از حضور داعشی های پاک کردند و این برای ما یک پیروزی بزرگ محسوب می شود.

وی افزود: داعشی ها نفس های آخر خود را می کشند برای همین درصدد انتقام گرفتن به ویژه از کشوری مانند ایران هستند زیرا بیش ترین ضربه ها را از جانب کشور ایران خورده‌اند.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز قدس بیان داشت: جمعه آینده روز قدس است که روز بسیار بزرگی به شمار می‌رود و ما امید زیادی به این روز داریم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اذعان کرد: با توجه به اتفاقات اخیری که در کشور رخ داده اهمیت روز قدس برای ما 2چندان می شود که امید است همه مردم شریف ایران در راهپیمایی این روز شرکت کنند.

امام جمعه اهواز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در آیین افطاری با حضور جمعی از مسئولان کشوری اظهار داشت: دولت افتخار می کند که بسیاری از روستاها را به اینترنت متصل کرده اما آنچه امروز برای روستا‌ها لازم تر می باشد این است که اگر کشاورزی می‌کنند محصولشان روی دستشان نماند، این اتفاق از اینترنت واجب تر است.

آیت االله سید محمدعلی موسوی جزایری خاطرنشان کرد: احداث جاده، ایجاد بازار برای فروش محصولات روستاییان، قیمت تضمینی محصول، ارائه آموزش لازم در زمینه دامپروری و کشاورزی و ...این روزها از اهمیت بیشتری نسبت به اینترنت برای روستاییان برخوردار است.

وی تصریح کرد: جوانان روستایی این روزها یک دست کت و شلوار اتو کشیده بر تن ‌کرده و به سمت شهر می آیند و از ما درخواست می کنند که آن ها را به ادارات دولتی معرفی کنیم در حالیکه نباید این طور باشد؛ جوانان باید به فکر آباد کردن روستاهای خود باشند و روستا را رها نکنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: البته دولت هم باید دست روستاییان را بگیرد و به آنها وام قرض الحسنه پرداخت کند نه وام هایی که سود بالایی دارند.

وی در ادامه با تاکید براهمیت پرداخت زکات و اشاره به اینکه پرداخت وجوه شرعی موجب افزایش خیر و برکت می شود اظهار کرد: با افزایش پرداخت زکات ما خیر و برکت را در ابعاد مختلفی شاهد هستیم.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه الان وضعیت ما در زمینه تولید گندم به جایی رسیده که از بنادر خود گندم را صادر می کنیم افزود: 7 سال پیش زمانی که مصرف گندم در کشور به 14 میلیون تن رسید ما مجبور به وارد کردن گندم شدیم اما اکنون صادر کننده آن نیز هستیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Arab Emirates
saeed
۰۸:۰۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
دمه همه نیروهای سپاه گرم