مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از اجرای طرح همای رحمت در کرمانشاه با رویکرد تمرکز بر کمک‌رسانی به نیازمندان خبر داد

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛محمدرضا امیریان  اظهار داشت: طرح همای رحمت به‌عنوان یک طرح حمایتی با رویکرد تمرکز بر کمک‌رسانی به نیازمندان در سطح ملی به اجرا درآمده است و این طرح براساس برنامه‌ریزی کارشناسی و دقیق یک روند خوب در کرمانشاه پیش گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با تصریح بر اینکه هدف از اجرای این طرح در ماه مبارک رمضان، حمایت از اقشار محروم و روزه‌داران متدین بوده است، اضافه کرد: استفاده از ظرفیت کمک‌های خیران نیک‌اندیش در اجرای طرح مورد تاکید قرار گرفته است.

وی از تشکیل ستادهایی برای اجری طرح مذکور با هدف انجام هر چه بهتر امور مربوطه خبر داد و متذکر شد: داوطلبان، جوانان،کارکنان و اعضای جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه در انجام طرح یاد شده تلاش‌های فراوانی متقبل شدند و افراد خیر نیز مساعدت‌های خوبی در این زمینه انجام دادند.

این مسؤول با اشاره به اینکه صدها بسته حمایتی متشکل از اقلام اساسی مورد نیاز خانواده‌های مستضعف در مناطق محروم توزیع شد، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات پزشکی در حوزه بهداشت و درمان مورد توجه قرار گرفته است و در همین خصوص از پتانسیل پزشکان و گروه‌های مختلف در این خصوص بهره گرفته می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه افزایش کمک‌های مردمی و میزان مساعدت افراد و گروه‌های خیر را در راستای ارائه خدمات متنوع و مطلوب به افراد نیازمند و اقشار مستضعف بسیار اثرگذار توصیف کرد و متذکر شد: اهدای خون داوطلبانه توسط کارکنان جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه در نیمه نخست ماه مبارک رمضان و دایر کردن سفره افطاری در ایستگاه‌های جاده‌ای از جمله دیگر اقداماتی است که به اجرا درآمده است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.