بزودی سامانه بهین یاب برای درخواست‌های متقاضیان صنعتی و معدنی باز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ؛ محمدپورعمران رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران گفت : در راستای اجرای رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال پارسال درخواست‌های متعدد واحدهای صنعتی و معدنی استان برای دریافت تسهیلات در این سامانه ثبت شد .

وی افزود: بر این اساس در این مدت 350 طرح و واحد صنعتی استان 2 میلیارد و 760 میلیون و 558 میلیون ریال تسهیلات دریافت کردند.

رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت مازندران با اشاره به نامگذاری امسال به نام تولید و اشتغال گفت : به جهت تصمیم گیری هایی که در سال جدید در سطح کشور شده مقرر شد در آینده ای نزدیک این سامانه نسبت به ثبت درخواست واحدهای متقاضی اقدام کنند.

محمدپورعمران با اعلام اینکه این تسهیلات در پارسال جان دوباره به واحدهای صنعتی و تولیدی نیمه فعال استان بخشیده است ، افزود : این رویکرد دولت بسیار ارزشمند بوده چرا که شاهد بودیم بخش قابل توجهی از مشکلات واحدهای متقاضی تسهیلات رفع شده است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف مهم طرح رونق تولید حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال بوده است گفت : به همین منظور دولت مجدداً تصمیم گرفته جهت رونق هرچه بیشتر تولید ، نسبت به پرداخت این تسهیلات به واحدهای تولیدی متقاضی اقدام کنند لذا به زودی سامانه بهین یاب جهت ثبت تقاضای واحدهای متقاضی فعال خواهد شد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.