مشهد؛

توزیع ۵۴۷ بسته افطاری ضیافت الهی به محرومان و زلزله زدگان خراسان رضوی

همزمان با ماه ضیافت الهی، ۵۴۷ بسته افطاری خشک (ضیافت الهی) در شهرستان‌های کلات، فریمان و بخش رضویه، مناطق محروم و حاشیه شهر مشهد توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،حجت الاسلام و المسلمین محمد احمدزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به اجرای طرح افطاری خشک (ضیافت الهی) به محرومان و زلزله زدگان این استان گفت: تاکنون ۵۴۷ بسته افطاری خشک با همت خیران و نظارت اداره کل اوقاف استان در بخش‌های رضویه، کلات، فریمان و مناطق محروم و حاشیه شهر مشهد توزیع شده است.

وی افزود: ۸۰ بسته افطاری خشک در ۶ روستای زلزله زده بخش رضویه، ۱۷۰ بسته در ۱۴ روستای سیل زده بخش کلات و ۱۹۰ بسته در ۳ روستای زلزله زده و مناطق محروم فریمان به نیازمندان اهدا شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به اینکه آمار محرومیت‌ها در استان عدد بالایی است، گفت: ۷۰ بسته به نیازمندان مناطق محروم و حاشیه شهر مشهد، ۲۰ بسته به نیازمندان مناطق محروم و سیل زده سال قبل شهرستان تربت حیدریه، ۱۰ بسته به نیازمندان بجستانی و ۷ بسته در میان اعضای خیریه خورشید باران توزیع شد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد زاده با اشاره به اینکه هرکسی با پرداخت ۵ هزار تومان می‌تواند در این کار خیر و بزرگ سهیم شود، گفت: پیش‌بینی می‌شود هزار بسته افطاری خشک و ساده با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال تهیه و توزیع شود.

وی افزود: اقلام این بسته‌ها شامل پنج کیلو برنج ایرانی، دو بسته ماکارانی، یک کیلو نخود، یک کیلو عدس، یک کیلو لوبیا قرمز، نیم کیلو سویا، یک و نیم کیلو شکر، دو قوطی رب، یک جعبه خرما و یک قالب پنیر برای هر خانواده نیازمند است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: این بسته‌ها با هدف توزیع در میان نیازمندان و محرومان ۵ گروه کانون نابینان، جامعه ناشنوایان، زلزله‌زدگان و سیل زدگان، ستاد دیه و انجمن بیماران ام اس با نظارت اوقاف و به همت خیران تهیه شده است.

انتهای پیام//ف. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار