آریایی نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ثبات در بازار داخل، مهم‌ترین اولویت کشور است/برنامه ریزی برای استفاده از بازار قطر

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت تأمین کالا و محصولات با داخل است و نباید صادرات محصولی منجر به کاهش آن در بازار داخلی شود.

ثبات در بازار داخل، مهم‌ترین اولویت کشور است/برنامه ریزی برای استفاده از بازار قطراحمد آریایی نژاد نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه ناامنی‌های اخیر قطر در نگاه اول منجر به افزایش مبادلات تجاری ایران با این کشور می‌شود، گفت: بحران قطر فضا رابرای حضور ایران در بازار این کشور مهیا کرده، اما این کار نباید شتابزده صورت گیرد. 

وی افزود: ایران کمک به کشور همسایه را نباید کنار بگذارد بلکه باید با توجه به اصل عزت سیاسی به گونه‌ای برنامه‌های خود را تنظیم کند که امکان استفاده از شرایط مطلوب اقتصادی و سیاسی برای کشورهای همسایه فراهم شود. 
 
آریایی نژاد تصریح کرد: تحریم‌های ظالمانه علیه قطر نه تنها برای خود بلکه محدودیت هایی را برای کشورهای صادر کننده ایجاد می‌کند ، کما اینکه یکی از چالش‌های پیش رو نظام مالی، آمریکا است که هیچ منطقی در آن دخیل نبوده و سریعاً توجه کشورهای اروپایی را معطوف به خود می‌سازد و سبب می‌شود تا ایران در زمره صادرکنندگان اندک به این کشور قرار گیرد. 

نماینده اسبق مجلس در پایان تأکید کرد: اولویت تأمین کالا و محصولات با داخل است و نباید صادرات محصولی منجر به کاهش آن در بازار داخلی شود، لذا ثبات بازار داخلی باید ارجحیت پیدا کرده و برنامه ریزی دقیقی در این خصوص صورت پذیرد.
 
انتهای پیام/

فرصت فروش محصولات در قطر نباید از بین برود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار